Garry:NERDESİN
Ben:PARKTAYİM
Garry:15 DK'YA GELİYORUM BAYBBAY
Ben:BAY BAYGelince "nereye gittiğini" sordu. Bende "annemle tartıştım acilen çıkınca nereye gideceğimi düşünmedim" dedim. "Tm gel" dedi. "Nereye" dedim "bize" dedi, başka gidecek bir yerim olmadığı için geldim. Bir tane boş oda vardı. Odaya girince "teşekkürler ama ben 1 kaç gün kalır giderim" dedim. O da "nasıl yani tek başına sokaktami kalicaksin" dedi. Bende "bir çaresini bulurum" dedim. O da kafasını tamam anlamında salladı. O gece uyudum sabah okul olduğu için uyudum. 20 cevapsız çağrı vardı annem aramış merak etmesin diye sadece "İYİYİM" yazdım. Garry çoktan uyanmıştı, hazırlanıp kahvaltıya indik sonra okula gittik. Sınıfa birlikte girince nick sinirlendi bu sadece benim dikkatimi çekmişti. Edebiyat dersinden sınav olmuştuk, çok iyi geçmişti en azından bu beni mutlu etmişti. Zil çaldı Garry yanıma geldi "açmışım ya da biseyler içmek ister misin" dedi. Bende "hayır teşekkürler" dedim, sonra gitti. Ege gitme vakti geldi, kapının önünde annem vardı. Garry "bu kadın kim" dedi. Bende "annem" dedim "tm" dedi. Annem beni görünce "Alice beni affet" dedi, ağlıyordu onu görmezden gelmek zorundaydim hemen içeriye girdik ağlamaya başladım. Garry şaşırarak "anlatmak ister misin" dedi. Bende ağlayarak "3 hafta önce önce, annemle babam ayrıldı ikisi de birbirine yalan söylemiş" diyip ağlamaya devam ettim Garry bana sarıldı...
Artık Garry'nin evinden gitme vakti geldi. Eve beni o bıraktı "anlattıklarını unutma" dedi. İçeriye girdim annem bana sarıldı "seni çok özledim canım" dedi. "Buraya gelmezsin Garry istediği için geldim" diyip odama çıktım. 1 kaç gün geçti annemle hala konuşmuyorum birden zil çaldı annem olmadığı için kapıya baktım garry'le annem vardı. Sonra içeriye geçtik. Annemle Garry çok iyi anlamışlardı çok fazla sohbet ettiler, sanki Garry tekrardan aşık oluyodum...
Okula gittiğimde rose'yı gördüm kolundan tuttum "noluyo" dedim. "Yok bişe" dedi. Bende "ya en yakın arkadaşımı kimse benden daha fazla tanıyamaz" dedim. Sinirle "artık arkadaş degiliz" dedi. "Neden" dedim. "Sen benim sevdiğim çocukla sevgili gibi takılıyosun" dedi. Bı an şok oldum "bunu bana niye söylemedin" dedim. Bana bakarak "sadece senden nefret ediyorum karşıma cikma" dedi. Kalbim çok kirildi ağlamak icin kendimi zor tuttum sonra sınıfa girdim sınıfta kimse yoktu. Kitabımı açtım arasında mektup vardı hiç kimsenin adı yazmiyodu.
"MERHABA ALİCE BEN SANA YARDİM ETMEK İSTEYEN BİRİYİM AMA KİM OLDUGUMU SOYLEYEMEM. EN YAKİN ARKADASİN ROSE NİCK'LE İS BİRLİGİ YAPİYO. NİCK SENİ SEVİYO ROSE DE GARRY'İ, SEN O GUN GARRY'LE BULUSTUGUNDA ROSE NİCK'İ CAGİRDİ VE PLAN YAPTİLAR KENDİNE DİKKAT ET...Bu mektubu okuyunca şaşırmıştım, çok saçmaydı ama doğru olabilirdi. Yoksa neden arkadaşım bana trip atsın. Sınıfa birden nick girdi, kağıdı hemne kaldırdım. Nick sırasına oturup "bana ne düşünüyorsun" dedi. Bende "hiç bişe" dedim. Nick "sana bişey söyleyebilirim" dedi. "Soyle" dedim, tam soylicekti ki Garry geldi bana gülümsedi bende ona gülümsedim. Sonra nick'e dönerek "hadi söylesene" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
ChickLitBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.