Sonra ders başladı. Zil çalınca nick'in yanına gittim. "Öyle dediğim için rahatsız olmadin demi" dedim. O da "yani olmadım hemde öyleyiz" dedi. Bende "aynen" dedim. Sonra Garry yanımıza geldi.
Garry'le nick'in arası düzelmişti
"Napiyosunuz burda" dedi. Nick'te "öyle konuşuyorduk" dedi.
Zil çaldı sınıfa girdik. Jack Garry'nin yanına geldi. "Dostum bugün maç var, oynamak istermisin" dedi. Garryde "tamam" dedi. Sonra Garry bana dönerek
"sende gelmek istermisin" dedi. Bende "tamam olur" dedim. Son zil çalmıştı.Hemen eve gidip hazırlandık nick evde kaldı. Maçın olduğu yere gittik.
Max basladiginda Garry'nin oynadığı takım bir gol attı. Amy nedense herkesten daha çok mutlu olmustu. Maç bittiğinde Garry'nin takımı kazandı. Amy hızlıca gidip direk Garry'e sarıldı. Kalbim çok kirildi. Garry üstünü değiştirdi.
Eve doğru giderken Garry bana "bı sorun mu var" dedi. "Yok" dedim.
Eve geldiğimizde zile bastım, Nick açtı. Beni üzgün görünce yüzüme baktı. "Noldu maçi kaybettiniz mi?" dedi. Garry de "hayır" dedi. Nick ise "Alice neden üzgün" dedi. Garry "hanımefendi yol boyunca boyledydi" dedi. Bende "yok bişe" diyip odama geçtim.
Pijamalarımı giyindim ve yattım uykuya dalmisim.
Sabah beni nick kaldırdı hazırlandım ve kahvaltı masasına oturdum. Garry'e "artık evine gitsen iyi olur" dedim. O da "niye" dedi. Bende "baksana bana zarar verecek başka kimse yok" dedim. Garry ise "bahane uydurma sen beni istemiyodum" dedi. Bende "Garry farkindaysan benim yüzüme evden uzaklastim" dedim. Garry de "tamam bugün giderim" dedi.
Evden çıkıp okula geldik
Amy ve Jack geldi. "Merhaba" dediler. Ben merhaba demedim ama nick ve Garry dedi. Jack "Alice sana bugün bişey mi oldu" dedi. Tam ben bişey dicekken Garry "bence hiç sorma dostum, hanımefendi dinden beri üzgün ama hiç bişey olmadı diyo" dedi. Bende "Garry bana sordu cevap verebiliyorum" dedim. Garry de "sen yorulma diye ben cevap verdim aşkım" dedi. Nick Jack'e bakarak "bunlar biraz birbirine kırgın" dedi. Garry'le aynı anda hiçte bile dedik. Nick guluyodu, "gülme" dedim. O da "ben gulmuyorum" dedi. Ama hala guluyodu. Amy araya girerek "sınıfa çıkalım mi" dedi.
Bu kıza çok gıcık oluyodum ilk günden beri
Jack'te "tamam çıkalım" dedi. Sınıfa ciktik. Bütün dersler bittiğinde gitme vakti geldi.
Eve gittigimizde Garry eşyalarını toplarken nick bana "gitmesini istediğine eminmisin" dedim. Bende "evet" dedim. Garry bana sarıldı ve evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
Chick-LitBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.