Bölüm 10

7 2 0
                                    

Garry vardı. Sinirle hemen nick'e vurdu. Garry'e bağırarak "dur" dedim. Bı an durdu. Bana dönerek "sana bu çocuktan uzak durması söylemiştim ama durmadin başına bunlarin gelmesi sadece senin suçun" dedi. Sarılarak "özür dilerim" dedim. İçeriye birden kardeşim geldi ağlıyodu hemen onu odasına götürdüm oyun oynadık. Odaya Garry geldi o kardeşimle oynamaya başladı. Bana "neden yalan söyledin" dedi. Bende " beni mecbur bıraktı" dedim. "neden mecbur bıraktı" dedi. " Kanser olduğu için sana söylememi istedi" dedim. "Ben burada kalicagim" dedi. "Bu iyi olmaz" dedim. "Neden" dedi. " Çünkü nick hala seni istemiyor" dedim. Sinirli bı yüzle "istemesin" dedi.
Konuyu değiştirmek için "yarın kardeşimi çocuk esirgeme kurumuna alacaklar" dedim.
Oda "neden çok tatlis bı bebek" dedi.
Bende "vermek istemiyorum ama mecburen alacaklar" dedim. O da "nickle mi durucaksin" dedi.
Bende "evet biraz öyle olucak" dedim. O da " o zaman bende durucam" dedi. Bende "çocuk gibisin" dedim

Akşam olunca son kez kardeşimle oynadım , eğlendim uyutmadan önce son kez de öptüm uyuyunca. İçeriye geçtim.
Nick'le Garry karsilikti oturuyorlardı. Benim geldiğimi görünce Garry "aşkım gel" dedi. Epey bı sohbet ettik sonra uyuduk.

Sabah kahvaltı hazirladim ve hep birlikte yedik. Sonra çocuk esirgeme geldi. Kardeşimi birakmak istemedim, ama onu aldılar. Agladigim için Garry bana sarıldı. Çocuk esirgeme gittikten sonra evde bı sessizlik oldu. Onun yokluğu o kadar fark ediliyordu ki. Onun ağlama sesleri kulağımda yankılanıyordu.

Şu son 1 haftadır okula gitmiyodum. Herşey art arda gelmişti. O yüzden yarın okula gitme kararı aldım. Yeni farkettim nick evde yoktu . Garry bana dönerek "aşkım ben evden eşyalarımı alıp geliyorum" dedi. Garry gittikten sonra zil çaldı. Nick gelmişti. "Nerden geliyosun" dedim. O da " sanane git sevgilinle ilgilen" dedi. Bende " Garry eve esyalrini almaya gitti" dedim. Cevap vermeden odasına gitti. 15 dk sonra Garry geldi. "Hosgelsin aşkım" dedim. O da " hoşbulduk güzelim" dedi.
İçeriye geçtikten sonra epey bı konuştuk ve uyuduk...

Sabah kalktığımda Garry ve nick hazırdı. Bende hazırlandım ve çıktık.
Sınıfa girdiğimizde bir erkek ve bir kız vardı.
Erkeğin adı Jack kızın adı Amy mis ikisi kardesmis.
Garry jack'i görünce " nasılsın jack" dedi. Nick'le ben sasirmistim. Jack de "iyiyim sen dostum" dedi. İçimden bı an DOSTUM MU dedim. Sonra Amy geldi Garry'e sarıldı. Garry amy'i yitti.
Garry' e döndüm " bunlar kim aşkım" dedim. Amy aşkım dediğimi duyunca bı yuzuu bozuldu. Garry de " aşkım bu arkadaşım Jack bu da kardeşi" dedikten sonra "Alice de benim sevgilim" dedi.
Onlara dönerek " merhaba" dedim.
Jack ve Amy de bana " merhaba " dedi.
Jack nick'e bakarak "bu kim" dedi. Garry konusucakken ben "kardeşim nick" dedim.
Nick bana gülümsedi bende ona gülümsedim.

KARANLIK HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin