Arkadaşımın evine gittim yemek yedik çok acıkmıstım sonra biraz oyun oynadık. Hemen yoruldum dinlenmem lazımdı yarın köpeği gezdirecektim. Annemle kedi konusunda konusucaktim...
Sabah oldu hazırlanıp rose'yi de aldım Garry'nin evine gittik. İlk önce Garry'nin odasına gittim direk bana "nasılsın" dedi. Bende "iyiyim sen" dedim. O da "bende iyiyim" dedi. "Köpeği alabilirmiyim" dedim. O da "tabi" dedi. Bu arada unutmadan "adı ney" diye sordum "cesika" dedi bende "adı çok güzelmiş" dedim, gülerek "senin kadar değil" dedi bende utandım, bana güldü. Sonra köpeği alıp çıktık. Rose yol boyunca sınırlı sinirli bana baktı. "Noldu" dedim. "Yok bişe" dedi beni terslemisti ama ben hiç bişe yapmamıştım neden böyle davraniyodu acaba. Sonra cesika'yla oynadık akşam oldu. Cesika'yı eve bırakma zamanı geldi. Onu hiç bırakmak istemiyodum, çok tatliydi, zile bastım. Garry açtı "köpeği eve getirdik" dedim. O da "çok teşekkürler" dedi. Sonra "güle güle" dedim, o da "sanada güle güle" dedi. Yol boyunca rose'yle hiç konuşmadık sadece yürüdük dün olanları düşünüyodum. Hem de evden biraz uzaklaştığını düşündüm, içimden acaba annem Ankara'da ne yapiyo diye geçirdim sonra hemen annemi aradım.
Ben:anne nasılsın
Annem:iyiyim nerdesiniz
Ben:eve doğru yürüyoruz sen ne zaman geliyosun
Annem:1 gün sonra gelicem
Ben:tamam anne bay bay
Annem:bay bay canım kızım
Sonra telefonu kapattım....Sabah olduğunda telefonuma mesaj geldiğini gördüm hemen baktım Garry'den gelmis. Hemen baktım.
Garry:ALİCE BUGÜN BULUSİP BİSEYLER YAPALİM Mİ?
Ben:OLUR NERDE BULUSALİM
Garry:------- LOKANTASİNDA SAAT 2'DE
Ben:TM GELİRİM BAY BAY :)
Garry:BAY BAY :)Aslında onunla buluşmak istemiyodum. Ama hayır da diyemezsin. Sonra arkadaşımla kahvaltı yaptım, duş aldım hazırlandım saat 1'30 olmuş. Hemen yola çıktım geldiğimde saat 2 olmuştu. Hemen bi masaya geçtik ilk önce yemek yedik sonra sohbet saat 4 olmuştu. Beni eve bıraktı bugün için "teşekkür etti" bende "rica ederim" diyip içeri girdim. Geldiğimde nick icerideydi rose'yle sohbet ediyodu şaşırmıştım ben gelince ayağa kalktı "hoşgeldin" dedi. Bende "hoşbuldum sende hoşgeldin" dedim. Rise de bı gariplik vardı. Sonra nick "nerden geliyosun çok güzelsin" dedi. Bende "garry'le kafeye gittik" dedim bir an sinirlendi sanki onun adını duysa sinirleniyodu. Sonra epey bı sohbet ettik saat 5 olmuştu nick kalkmıştı. Sonra hemen rose'ye "neden geldiğini" sordum beni tersleyerek "seni görmeye gelmiş" dedi. Şaşırdım bı an "nasıl" dedim rose ise "yeter sus bilmiyorum" dedi. Bende odama çıktım üzüldüm rose'nin bana böyle davranmasına sonra üstümü değiştirdim eşyalarımı topladım annem geldi ve gittik.
Sabah olunca annem bana "sana çok önemli bişey soylicegim" dedi. "Tamam anne soyle" dedim. Konusmaya başladı "Ankara'ya teyzemin yanına gitmediğini bir adamla tanıştığını ve çok iyi biri oldugunu" söyledi. Bı an "nasıl, 2 gündür tanıdığın adama iyimi diyosun anne" dedim. Annem de "kızım 2 gündür değil aslında babanla ayrılmadan önce tanıyodum" dedi. Sinirle "ne yani sen demi babamı aldattın, siz beni çıldırtmak mi istiyosunuz" dedim. Annem "özür dilerim" dedi. Hemen eşyalarımı alıp evden çıktım nereye gideceğini bilmiyodum. Birden Garry mesaj attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
ChickLitBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.