Günlerden okul günüydü her zaman ki gibi uyanmak istemedim. Annemle babam her sabah tartışırlardı ama bu sabah babam yoktu. Hazırlandım kahvaltı yapmadan cıkıcaktım annem "cıkıyomusun" bende "evet" dedim...
Sınıfa girdiğimde o yoktu o güzel gözlerine bugün bakamadım. Dersin yarısında sınıfa girdi, uyanamamış hocadan ozür diliyip sırasına geçti. Çok güzeldi...
Eve gitme vakti geldi annem kapıda bekliyodu üzgün ve yorgundu. Sonra annem beni arkadaşım' a bıraktı ve gitti. Neden gittiğini nereye gittiğini bilmiyodum. Arkadasım yanımda olduğu için çok fazla sormak istemedim. Akşam annem geri geldi beni aldı ve gittik. Evde çok büyük bi sessizlik vardı, hemen odama çıktım duş aldım pijamalarımı giydim ve yattım...
Sabah kalktığımda telefonumda 25 cagrısız cevap vardı. Telefonumu açtığımda arkadasım Rose aramış telefonu hemen merakla elime aldım, arkadasımı aradım. Kardeşine araba çarpmış hemen kalktım, hazırlandım aşağıya inince annem "yemek yemiyomusun" dedi. "Acelem var" dedim ve çıktım. Kardeşinin durumu iyiymiş. Arkadasım hastane de kaldı bana da sen "okula git" dedi. "Bende beklim" dedim. "Hayır gerçekten gerek yok, baksana zaten kardeşimin durumu iyi" dedi...
Sınıfa girdiğimde çok güzel bakıyodu ona saçma şekilde asık olmuştum. Öğretmenimiz dersi anlatırken ben ona dalmıştım. Birden bana bakınca utandım ve hemen başka yere baktım.
Okul bitti müzik dinleyerek eve gittim. Zile bastığımda kimse acmadı, anahtarını aldım, hemen kapıyı açtım. İceri girdiğimde annemi aradım, "işi olduğunu geç geleceğini" söyledi "tamam" diyip kapattım. Biraz bir şeyler atistirdim ve odama çıktım. Annem saat 10'da geldi. "Nereye gittiğini" sordum ama cevap vermedi "babamın neden eve gelmediğini" sordum yine cevap vermedi. Kızgın bir şekilde odama gittim, arkadaşımla mesajlarım ve uyudum.
Sabah kalktığımda annem yoktu aradım "akşam gelince herşeyi anlatacağını" söyledi. Kahvaltı yaptım ve okula gittim. Onu görünce istemsizce mutlu oldum. Fizik dersine girdik ders sıkıcı sekilde bitti ve eve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
Literatura FemininaBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.