O da "sonra söylerim" dedi. Sonra sınıftan çıktı, Garry "ne soulicektiki" dedi. Bende "bilmiyorum hemde boşver" dedim. Sonra derse girdik bu dersi bitirdikten sonra dersimiz boştu o yüzden Garry'le sınıfta kaldık sonra sınıfa rose girdi, sinirli sinirli "en yakın arkadaşındim demi" dedi. Bende "evet" dedim. Rose de "en yakın arkadaşım olman için sevdiğim çocuktan uzak durman gerek" dedi. Bu sefer Garry cevap verdi "ne saçmalıyorum rose" dedi. Rose de "anlamiyomusun Garry seni seviyorum" dedi. Garry ise "ben alice' yo seviyorum o yüzden benden de aliceden de uzak dur" dedi. Sınıftan çıktım Garry arkamdan geldi. Banka oturmuştum, garry'de yanıma gelip oturdu. "Doğrumu" dedim. O da "evet ben seni seviyorum" dedi ve kalkıp gitti.
Eve giderken kulaklıkla müzik dinledim.Eve geldiğimde garry'e mesaj gönderdim.
Ben:GARRY İLK GORDUGUM ZAMANDAN BERİ SENİ SEVİYORUM
yazdım ve telefonu kapatıp uyudum.Sabah kalktığımda Garry mesajımı görmüş yanıt olarak
Garry:İYİ Kİ VARSİN SEVGİLİM
Bugün tatildi annem eve o adamla eve gelmişti burda kalacağını söyledi. Anneme "ben gidiyorum o adam ne zaman geri giderse eve döneceğim" dedim. Annem de "o adam hiç bı zaman gitmicek" dedi. "Tamam ben giderim" dedim, dinlemeden evden eşyalarımi toplayıp çıktım. Gidecek hiç bir yerim yoktu rose'yle küstuk, Garry'nin evine de gidemezdim, o yüzden aklıma babamın evine gitmek geldi. Ne kadar babama kırgın olsamda o beni büyüttü hemen babamı aradim
Ben:baba annemle tartıştık da bı kaç gün senin yanına gelebilirmiyim
Babam:kızım tabi gelde annenle neden tartistiniz.
Ben:baba gelince anlatsam biraz uzun
Babam: tamam kızım bay bay
Ben:bay bayBabamın evinin önüne gelmiştim zile bastım nick açtı şaşırdım. Sonra babam geldi "hoşgeldin kızım içeriye geç" dedi. İçeriye geçtim nick "bana bu baban mi" dedi. Bende "evet" dedim. Kadın çok nazikti 1 yaşında küçük bı kız bebeği vardı. Aslında nick kadının önceki olan kocasındanmis. Sonra babam bana bakarak "annenle neden tartıştığını anlatcakmisin" dedi bende anlattım sonra içeriye nick girdi babam bu sefer ise "bak bu nick" dedi. Bende "tanıyorum" dedim. Şaşırdı "nasıl" dedi. Bende "okuldan arkadaşız" dedim. Babam da "o zaman iyi" dedi. Sonra Garry mesaj attı. Nick bu mesajlara goz uçuyla baktı.
Garry:NARDESİN ASKİM
Ben:BABAMİN YANİNDAYİM
Garry:TAMAM HEMEN GELİYORUM
Babamla üvey annem "biz alışverişe gidiyoruz" dedi. Ben ve nick "tamam" dedik. Babamla üvey annem gittikten sonra Garry geldi. Nick'i görünce şaşırdı. İçeriye geçtik nick bana "sana bişey soylicektim hatirliyomusun" dedi. Bende "evet" dedim. Nick de "seni seviyorum" dedi. Garry bunu duyunca sinirlendi hemne nick kavga etmeye başladı. Garry'e "dur" dedim zor ayırdım. Garry nick'e sinirle "aliceden uzak duracaksın" dedi. Nick alaylı bı sekilde "aynen" dedi. Sonra Garry'le evden çıktık. Bana "o evden hemen gideceksin" dedi. Bende "saçmalama Garry nerede kalacağım" dedim. Garry'de "bende kalırsın" dedi. "Garry olmaz babama dicem" dedim. O da "biseyler dersin" dedi. "Hayır Garry olmaz" dedim. Garry sinirle "o çocukla aynı evde kalamassin" dedi. Sonra sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
ChickLitBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.