Bölüm 9

17 2 0
                                    

"anneniz babanızi öldürmüştür kendisi seri katil" dedi. Şaşırdım hemen nick'e söyledim. Nick şaşırdı hemen küçük kardeşimi de alıp karakola gittim. Üvey annem beni görünce şaşırdı. Sonra ben sinirle "senin Allah belanı versin sen böyle birşeyi nasıl yaptın" dedim. Nick kolumdan tuttu "ileriye gidiyorsun" dedi. Sustum sonra eve gittik. Kapının önünde Garry vardı, nick garry'i görünce elimi tuttu. Garry bana "bunun için mi benden ayrıldın, sana yeni hayatında mutluluklar dilerim" dedi. Sonra gitti morelim çok bozuldu onu üzgün görünce bende üzülüyodum. Eve girince kardeşim ağladı yemek yedirdim sonra uyuttum o uyuyunca bende uyudum...

Sabah olunca kahvaltı hazırladım hep birlikte yemeği yedik. Nick'e dönerek "ben marketten biseyler alicagim" diyip evden çıktım. Garry'nin evine gittim neden bilmiyorum ama bişey beni buraya sürükledi. Uzun süre zile bastım kimse acmadı 20 dk kadar kapıda bekledim çünkü onun geleceğini hissediyodum. Garry geldi, beni görünce şaşırdı. Hemen sarilicaktim ki Garry geri çekildi ve hemen içeriye girdi. Beni istemediğini ve benden sogudunu anladım. Hemen eve gittim. Nick elimi boş görünce "nereye gittin" dedi. Bende "ufak bı isim vardı" dedim. Nick de "ufaksa bu saate kadar neredeydin" dedi. Bende "isim vardı dedim ya" dedim. Sinirlendi bağırarak "nerde olduğunu söyle" dedi. Tam soylicektim ki küçük kız kardeşim sesten agliyodu. Hemen kucağıma alıp onu odasına götürdüm ve uyuttum, odadan çıkınca nick bana bakarak "Garry'nin yanına gittim demi" dedi bende "evet" dedim. Sonra kalkıp odama gittim. Yalnızdım yanımda arkadaşım, annem, babam, Garry yoktu bu beni uzuyodu. Herşeyi garry'e anlatmak istiyodum. Ama nick'in dediklerini de unutamiyodum yapamazdim. Yorgunluktan o gün uyumustum. Sabah uyandigimda Garry buradydi şaşırdım nick uyandığını görünce "günaydın güzelim bak bugün garry'de bize eşlik edecek" dedi. "Ama" dedim. Nick de "sen üstünü giyin" dedi. Sonra odama gidip üstümü giyindim. İçeriye geçince nick olmadığını görünce "Garry sana doğruları anlatcam" dedim. Sonra nick bunu duyunca beni odaya götürdü kapı tam kapanmamisti.
Sinirle bana "Garry benim kanser olduğumu o yüzden benimle sevgili olduğunu soylemiceksin" dedi. Bende "böyle olunca seni sevmiş olmuyorum senden daha çok nefret ediyorum" dedim. Nick de "ne olursa olsun susacaksin" dedi. Nick odanın kapısını açtı ki

KARANLIK HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin