Sabah oldu kahvaltı yaptık. nick garry'e "artık gitmiyomusun" dedi. Bende "hayır üvey annem gelene kadar burada" dedim. Garry' de "sanane" dedi. bende Garry'e bakarak "tamam Garry, nick üvey annem gelene kadar Garry burda kalacak" dedim. Nick de "neden ki ben varım ya garry'e ne gerek var" dedi. Garry ayağa kalkicakken elinden tuttum. Sonra "benim içim" dedim. O da kafasını salladı "sadece senin için yoksa onu yaşatmak" dedi. Sonra Garry'nin telefonu çaldı "Alice benim işim var çıkmam lazım" dedi. Bende "nereye" dedim. O da "arkadaşım kaza yapmış oraya gidicem" dedi. Bende "tamam" dedim. Sonra Garry gidince nick yanıma geldi. "Seninle konuşabilirmiyiz" dedi. Bende "evet" dedim. Nick'in gözleri doldu "ben kanserim" dedi. Bı an şaşırdım "ne sacmaliyosun" dedim. Elime raporu verdi. Raporda kanser olduğu yazıyordu. Ağlayarak "bu günlerimi seninle geçirmek istiyorum" dedi. "Nasıl yani" dedim. Nick' de "benimle sevgili ol, Garry'den ayrıl" dedi. "Başka bişey isteyemezmisin" dedim. O da "ilk geldigimden beri bunun hayalini kuruyorum" dedi. Bende onu üzmemek için "tamam ama seni sevdiğim için değil, ben Garry'i seviyorum bunu unutma" dedim. O da "kimseye bişey demiceksin demi" dedi. Bende "tamam" dedim. Sonra Garry'le hemen ayrilmami istedi bende gelince söylerim dedim.....
Bir kaç saat geçti. Garry geldi "hemen bişey konuşabilirmiyiz " dedim. O da "tabi aşkım" dedi. "Ayrilmamiz gerek" dedim. O da "neden" dedi. Ağlayarak "artık seni sevmiyorum" dedim. Bağırarak "yalan söylüyorsun" dedi. Bende "Garry gerçek" dedim. O da o zaman yüzüme söyle" dedi. Bende yüzüne bakarak "seni sevmiyorum" dedim. Garry jemen evden çıktı. Sonra odama nick geldi. Agkiyodum geldi sarıldı. Hemen "uzak dur" dedim. O da "tamam ağlama güzelim" dedi. Sonra kalktım elimi yüzümü yıkadım ve kardeşimle ilgilendim. Biraz onla parka çıktım oynattim...
Sonra akşam oldu eve döndüm telefonum çaldı polis arafi hemen açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK HAYAT
ChickLitBir kızın aile sorunlarıyla başlayıp devam eden zorlukları bakalım kızımiz neler yasicak. Hikayem zevkidir asla ciddiye almayın.