PAS 1 JAVE
Pasi kishin kaluar një javë që nga disa ndodhi të rënda, në Fis kishte rënë qetësia pak sepse nuk dëgjohej asnjë shenjë nga Osmanët e as nga armiqtë tjerë, sikur kishin hequr dorë nga veprimet e tyre.
Por Sokoli nuk kishte harruar dy fytyra, fytyrën e Timurit që u ofroi ndihmë dhe fytyrën e princin Malazez që I vrau lajmëtarin.
Ishte i ulur në hijen e një lisi, pranë një lumi dhe ndoshta ai po mendohej se çfarë të vepronte apo thjeshtë po dëgjonte gurgullimën e ujit që po ecte, ndoshta edhe cicërimat e zogjve që ka kohë që nuk I kishte dëgjuar.
Sokoli po gdhendte një kalë nga druri, sepse ishte nje zdrukthar i zoti, papritmas nga shkurret doli një njëri I maskuar në të zeza dhe mbante diçka në dorë.
-Ti je Sokoli?
Sokoli nxorri shpatën e tij dhe e vështroi pa folur asgjë. I maskuari vazhdoi ti afrohet
-Nga reagimi yt e vura re se je po ai, siç të kanë pëshkruar. Këtë letër në dorë e kam për ty. Është letër që nuk mund ta lexosh pa e lagur me ujë.
Sokoli po habitej nga kjo.
-E çfarë ka të shkruar aty?
-Nuk e di, do ta zbulosh ti.
I maskuar I hodhi letrën në tokë dhe u zhduk mes shkurreve, Sokoli u afrua e mori letrën në dorë dhe nuk shkruante asgjë, u afrua tek lumi e zhyti pakëz në ujë dhe dalëngadalë shkronjat filluar të shfaqeshin, Sokoli u habit sepse nuk kishte parë këso lloj letre më parë. E vuri re se ishte diçka jo e zakonshme. Sapo filloi ta lexoj atë letër fytyra e Sokolit nisi të ndryshonte sepse në letër shkruhej...
''Ti Sokol Cubi, i pari nga Cubat, thyesi i Medunit dhe vrasësi i Princit Serb. Të janë vënë në shpinë armiqë nga të gjitha anët, madje edhe nga dera jote, por mos hiq dorë sepse fundi do jetë I mirë. Pashai Osman nuk e ka ndërmend të heqë dorë nga fisi juaj, prandaj nëse dëshiron ti japësh fund mizorisë së tij, të është ngarkuar një detyrë e madhe, por jo e pakryeshme.
Shumë larg nga fisi yt, atje ku maja e malit puqet me qiellin, jeton një fis malsorësh të pazbuluar ndonjëherë, e aty udhëheqin pesë vëllezër, je I detyruar të shkosh atje ti takosh ata, të jetosh me ta. Mirëpo brenda kësaj je I detyruar të zbulosh njërin nga ata vëllezër që është tradhtar, bashkëpuntor I armikut tuaj, nëse arrin ta gjesh atë dhe ta përfytyrosh atëherë do jetoni në paqe dhe gjërat do shkojnë ashtu siç I ke paramenduar. Shko I vetëm, pa askënd. Kujdes, sepse ai është aq dinak saqë të fut në rrugë padalje, bëhu syhapur dhe fillo dalëngadalë të veprosh në heshtje''.Sokoli mbeti I habitur nga kjo që lexoi, I dukej e pabesueshme.
-Ti Sokol Cubi, thyesi I Medunit dhe vrasësi I Princi mizor Serb? Çfarë është kjo gjë dhe kush po mundohet të më prish mendjen me këto parashikime?
Sokoli shpërlau sytë disa herë me ujë sepse I dukej si ëndërr.
-Pra më duhet ta lë fisin në gjendje lufte dhe të shkoj në vendin ku maja e malit puqet me qiellin. Hej Zot më kthjell mendjen time të ngatërruar.
Sokoli futi letrën në xhep dhe u nis drejtë fshatit.
...
KALAJA E SHKODRËS
Në dhomën e Pashait të Shkodrës kishte ardhur Vuço Pasha I cili po bisedonte me Mehmed Pashën, I cili sundonte Shkodrën.
-Sokoli nuk ndalet, nuk do të ndalet aq lehtë sa mendoni ju I nderuar Pasha.
Vuço Pasha dëgjonte me ironi Mehmed Pashën, I cili po tregonte të vërtetën për Sokolin dhe grupin e tij.
YOU ARE READING
Trilogy: The Saga of Nora Kelmendi (BOOK 1)
Historical FictionIt is the 17th century and the Highland Tribes are in trouble with the successive attacks of the savage Vuço Pasha. Lack of food, lack of fighting power will keep the Highlanders on their feet for long. Vuço Pasha has a request to stop the war?! Wil...