31' Benim Babam Şehit Oldu

832 122 45
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Soobin, yeonjun.."

Felix bir Soobin'e bir yeonjun'a baktı. "Neden geldiniz?" diye sordu. Tahmin ettiği cevabı almamak için de içinden dua ediyordu.

Jungwon da soobin ve yeonjun'un geldiğini görünce Felixin yanına geldiğinde telefon hala kulağındaydı. Jay ona telefonun diğer ucundan ne olduğunu sorsa da Jungwon ona değil tamamen askeri üniformalı amcaların bakıyordu. "Amca, neden buradasınız?"

Yeonjun derin bir nefes aldı. "Jungwon, Felix, seungmin önce bir sakin olu-"

"Ne oldu yeonjun?!" diye yükseldi bir anda seungmin. Şöyle bir durumda sakin kalmalarını istemesi sinirlendirmişti seungmini.

"Geçen ay changbin komutan ve chanın gittiği bölgede bombalandırma oldu." diye başladı soobin. Yeonjun kafasını eğerken Felix'in kalbi teklemişti.

Jungwonun gözleri dolmuş seungmin elini kalbine götürmüştü. Soobin bundan sonraki sözlerin ağırlığıyla önce bir yutkundu.

"Changbin komutana ve chana ulaşmaya çalıştık fakat ulaşamadık. Bir aydır onlara irtibata geçmeye çalışıyoruz fakat hiçbir türlü yaşam belirtisi alamıyoruz."

"Hayır, hayır, hayır." Felix kendi kendine söylenmeye başlamıştı. Bunu kabullenemiyordu. Nasıl kabullenebilirdi ki?

Çığlık attı jungwon. Telefonu elinden kayıp yere düşerken kendisi de dizlerinin üzerine düşmüş çığlık atmıştı.

Bir bün bu haberi alacağının korkusuyla yaşarken şimdi almıştı işte ve bu acı hiçbir acıya benzemiyordu jungwon için.

Yeonjun anında yere çöküp jungwona sarıldığında Jungwonun çığlıkları devam ediyordu. Bir taraftan ağlarken bir taraftan bağırıyordu.

Seungmin ise öylece donmuş bir şekilde soobine bakmaya devam ediyordu. Gerçek olduğuna inanamıyor fakat içi alev almış yanıyordu. Göz yaşları gözünde teker teker akarken o gözünü kırpmadan soobine bakmaya devam ediyordu.

Felix...

Felix hala 'hayır' diye sayıklamaya devam ediyordu. Son günlerde olan halsizliğinden ve aldığı bu acı haberden kaynaklı gözü kararmıştı ve ne olduğunu anlamadan kendini yerde bulmuştu.

"Felix!"

Bayılan felixe ilk koşan soobin olurken seungmin de kendine gelmiş arkadaşına koşmuştu.

Soldier | Changlix ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin