Bir kaç defa çevirmenin ardından sıra bana gelmişdi. Şişeyi çevirdim. Soruyu sorucak kişi ben, cevaplayacak kişi Lara olmuşdu. O çok sevdiyim gözleri korkuyla ve merakla açılmışdı.
A: dogruluk mu cesaret mi?
Biraz düşündükden sonra:
L: Cesaret -diye yanıtladığında muzipce gülümsedim ve:
A: o zaman kalk ve beni öp -dedim
Gözleri korkuyla açılırken Güven kahkahalara boğuluyordu.
L: hey hey ama bu çıkarcılık
A:mızıkcılık yapma işin eğlencesi bu
L:öküz!-diye homurdanıp ayağa kalktı ve yanıma gelip gülümsedi. Gözlerimi elleriyle kapatdı. Ve yanağımdan öptü. Ellerini gözlerimden çektiğinde artık kendi yerine geçmişdi bile.
A: ama bu.. Bu..
Gamze: helal be kızıma
Lara:sağol kankisi
Kız zeki çıktı iyimi.....Laradan:
Dogruluk ve cesaretin ardindan film izlemeyi tercih etmisdik. ...Laradan:
Sabahin erken saatleriyle gozlerimi actim. Artik daha dinc ve iyi hiss ediyordum. Yatakta bir o yana bir bu yana dondukden sonra bir sey cikmayacagini anlayip yerimden kalktim. Banyoda elimi yuzumu yikadikdan sonra yeniden odama dondum. Bir yandan evimi temizlemem gerektigini aklima not etmisdim. Gardrobumun basina gecip ne giysem diye bakinmaya basladim. Artik eskisi kadar kendime ozen gostermediyim icin degismis, cirkinlesmisdim. Ve arasin beni cirkin bulma dusuncesi en son istedigim bir seydi her halde. Havalarda sicaklasmaya baslamisdi. Ee sonucta yaz geliyordu. Ve bir kac ay sonra nerdeyse okul bitecekdi. Bu yil gercekdende cabuk gecmisdi.. Ben boyle dusunurken coktan uzerime bir seyler giymisdim bile. Hizla saclarimi da topladikdan sonra mutfaga gittim. Ve alisverise cikmayi unutmam gerekdigini defalarca hatirlatdim kendime. Her seyi boslamisdim. Evimi, kendimi, derslerimi.. Sahi ne yapiyorduk ben boyle??
İstahimin kacmasiyla her seyi es gecip evden ciktim.
Okula geldigimde bizimkilerin derste oldugunu ogrenince. Bende sinifa Arasin yanina gectim.
"Gunaydin guzelim
Sanada askim"
Kisa bir gunaydinlasma faslindan sonra ders baslamisdi bile..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laras
Teen FictionTAMAMLANDI Loş ışıkların altında görebildiğim tek şey Arasın elinde gitarla sahneye çıktığıydı. Bir dakika 'Aras mı' dedim az önce ben? Şarkı söylediğini bilmiyordum, tabi gitar çaldığını da. Bak sen bizim öküze. Neler de biliyormuş öyle. Bir de büt...