Birden herkes aynı yöne baktı bende o tarafa döndüğümde şok oldum.....Aras bir kızın omzuna kolunu koymuş okula gidiyordu.Aslında şaşırmamın nedeni buradakı herkes Arasın okuldan bir kızla çıkmayacağını söylemeleriydi.
Ga- Aras okulan bir kızla mı?
Gü-ama ben bu kızı okulda hiç görmedim
L-belkide yeni gelmiştir
Ga-ola bilir
L-neyse bizde içeri girelim
Kantine geldik Arasda O Kızla oturuyordu beni gördü ve başıyla selam verdi bende aynısını yapdım kız bana döndü ve gülümsedi bense gidib masaya oturdum.
ARAS;
Bu gün kuzenim Pelin İzmirden geldi ve bizim okulda okuycak o beni anlayan tek insan diye bilirim.Çocukluğumuz bir geçti.Her şeyimizi biliriz. Buraya gelmesi de beni ayrıca mutlu etmişti.
Zil çaldığında ikimizde sınıfa çıktık.
Lara;
Bu kız bu sınıfa geldiğine göre demekki burda okuyor ya da okuyacak.
Ga-Hoppala bu kızın bizim sınıfta ne işi var?
L-Ne bileyim kızım?
Gü-Ama harbi taş kız
İkimizde-Lara ve Gamze- aynı anda
-Güven!-diye uyardık.Taşmış? Hah, bir kere ben ona bin basarım.Tamam belki güzel ola biler.Birazcık.Mini minnacık.Ahh tamam tamam güzel kız.Ama abartılacak kadar güzel de değil.Kimi kandırıyorum ki? Kız gerçekten taş
-Günaydın çocuklar-hocanın o cırtlak sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Sen ne zaman geldin hoca?
Son dersten sonra çantamı topladım. Sınıftan çıkıyorduk ki bize doğru yürüyen Arasla o kızı gördüm.
A-Merhaba
Gü ve Ga -Merhaba.
Tam bende Merhaba diyordumki hocanın sesini duydum
-Laracığım?-arkamı döndüm.Meraklı gözlerle hepimiz ona bakıyorduk.Yine ne isteyecekti kim bilir?
-Amerika işini düşündün mü?-dedi bir anda
Ve boom! Hepsi aynı anda
-Amerika mı?-diye bağırdı. Şimdi ne yapacaktım?Yandığımın resmidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laras
Teen FictionTAMAMLANDI Loş ışıkların altında görebildiğim tek şey Arasın elinde gitarla sahneye çıktığıydı. Bir dakika 'Aras mı' dedim az önce ben? Şarkı söylediğini bilmiyordum, tabi gitar çaldığını da. Bak sen bizim öküze. Neler de biliyormuş öyle. Bir de büt...