Sorunlularla dolu bir güne merhabalar! Ahh dün geceden beri uyuyamıyorum.Zaten aynadaki yansımamda bunu kanıtlıyor. Hemen yüzüme soğuk suyu çarptım.Yüzümü kuruladıktan banyodan çıktım.
Dolaptan kırmızı bol paça pantolonumu, beyaz badimi ve pantolonumla aynı renk hırkamı çıkartıp giydim. Saçımıda at kuyruğu topladıktan sonra sıra geldi, uykusuzluktan moraran gözleri makyajla kapatmaya.Kapatıcı sürdükten sonra, eyeliner çektim. Parlatıcımı da çektikten sonra çantamın içine telefonumu ve bir miktar para koyup evden çıktım.Güven daha kalkmamıştı.Bende sahile geldim. Daha dersime çok var ne de olsa.Sahilin kenarında yürümeye başladım. Bir tarafta sorunlar yaşadığın annen , diğer taraftaysa hayalim. Ahh ne yapacaktım ben? eskiden olsa belki giderdim. Ama şimdi annem hasta...ne kadar sorun yaşasamda, kavga etsekde o benim annem. ahh hadi ama. Ne? Onu bırakıp gidemem.Onun yanında olmalıyım . Lara, onlar seni düşünseydiler annenle daha çok vakit geçirmen için söylerdiler.sen niye onları düşünüyorsun ki? Saçmalama sadece üzülmemem için yaptılar. Hmm tabi tabi . Lan şimdide aklıma Sinan Akçıl tabi tabi şarkısı geldi. Neyse saçmalamayı bıraktım ve annemi aradım.
L-Alo anne
S-lara nasılsın?
L-şey ben iyiyim
S-ne zaman geliceksin lara? yani senin benim yanımda olman bana çok iyi gelicek
L-en kısa zamanda gelicem anne
S-tamam kuzum bekliyorum
L- Bye bye
Offf ben o zaman Amerika'yı kabul etmiycem Benim yerime başka bir öğrenci gider.Telefonum çaldı Güven arıyordu.
L-efendim Güven
G-nerdesin?
L-sahilde bişeymi oldu?
G-yok evde görmeyince endiśelendim biraz
L-endişelenecek bişey yok canım ,öyle sıkıldım dışarı cıkdım
G-tamam okulami geliyorsun?
L-evet orada görüşürüz
G-tamam kuzen
Okula doğru yola çikdim okula geldiğimde Güvenle Gamzenin yanına gitdim
Ga-naber?-dedi bana sarılarak
L-iyilik canım senden ?-bende ona sarıldım.Ga-aynı işte
Birden herkes aynı yöne baktı bende o tarafa döndüğümde şok oldum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Laras
Teen FictionTAMAMLANDI Loş ışıkların altında görebildiğim tek şey Arasın elinde gitarla sahneye çıktığıydı. Bir dakika 'Aras mı' dedim az önce ben? Şarkı söylediğini bilmiyordum, tabi gitar çaldığını da. Bak sen bizim öküze. Neler de biliyormuş öyle. Bir de büt...