Όταν το λουτρό ετοιμάστηκε, ο Shallow της είπε:
«Αν μοιραστείς το μπάνιο σου μαζί μου, θα σου τα δείξω όλα. Δεν υπάρχει λόγος να ντρέπεσαι για τη γύμνια σου ή για τη δική μου», και της έτεινε το χέρι του για να την οδηγήσει στην πελώρια μπανιέρα που ήταν γεμάτη από τα αιθέρια έλαια της λεβάντας και του χαμομηλιού που θα χαλάρωναν πλήρως τα ολόγυμνα κορμιά τους.
«Κλείσε τα μάτια», τον προέτρεψε η κοπέλα και περίμενε ωσότου να δει τα βλέφαρά του να σφραγίζουν. Κανείς στο παρελθόν δεν είχε δει ούτε καν τις γάμπες της και ο Sallow την κατάφερε να του χαρίσει τη φορεσιά της και να μείνει με το μεσοφόρι της μπροστά στα μάτια του. «Θα κάνουμε μια συμφωνία: αν στερήσεις από τον εαυτό σου την κάπα, θα στερήσω κι εγώ την ντροπή από τον δικό μου» αποκρίθηκε, και ο Sallow πραγματοποίησε την επιθυμία της λέγοντας:
«Μόνο εσύ έχεις τη δύναμη να βλέπεις το αληθινό μου πρόσωπο. Οι άλλοι βλέπουν αυτό του Shallow μιας και έχω δανειστεί τη μορφή του. Ο μαρκήσιος φορούσε πάντα την κάπα και το ίδιο θα πρέπει να κάνω κι εγώ για να μη χειροτερέψω κι άλλο τη φήμη μου. Βλέπεις, υπάρχουν πολλοί που διαισθάνονται πως δεν είμαι απλός άνθρωπος. Και εντέλει, οι ίριδές μου κοκκινίζουν κάθε που θυμώνω και διψώ. Πώς θα προστατεύσω τον εαυτό μου από τα κατώτερά μου συναισθήματα που μεμιάς θα με προδώσουν;»
«Ακόμα και όταν κοιτάς τα μάτια μου αισθάνεσαι οργή και δίψα;» ρώτησε μόλις απαλλάχθηκε από τα υφάσματα που κάλυπταν το κορμί της, και βυθίστηκε στο ζεστό νερό. «Τώρα μπορείς να μ' ακολουθήσεις», συνέχισε βρέχοντας τα ξανθά της μαλλιά.
Ο μαρκήσιος άνοιξε τα μάτια, έβγαλε την κάπα που φόρεσε με το που έφτασαν στο κάστρο, μιας και η εξάντληση από τα μαγικά φίλτρα της Karen δεν του επέτρεπε να σαγηνεύσει τις υπηρέτριες που θα τον αντίκριζαν σε αυτήν την κατάσταση, και μπήκε στην μπανιέρα δίχως να τα παίρνει από πάνω της, ρίχνοντας με τις χούφτες του το νερό στο γυμνό κορμί του.
«Όταν σε κοιτώ, υπάρχεις μονάχα εσύ. Τίποτα και κανένας άλλος πέρα από τους ενδόμυχους φόβους και πόθους μου», αποκρίθηκε ειλικρινά και πλάγιασε δίπλα της.
Αυτό περίμενε ν' ακούσει και η Eve. Της εξομολογήθηκε την αγάπη του και η αγάπη έχει τη δική της μαγείας. Πράγματα που θεωρούνται αδιανόητα, με την ύπαρξή της αλλάζουν, διαμορφώνουν έναν άλλον κόσμο, έναν κόσμο που μόνο τα μάτια του άλλου υπάρχουν. Κι αυτές ήταν κουβέντες τις μητέρας της. Γι' αυτό και δεν ήθελε να παντρευτεί και να μοιραστεί τη ζωή της με κάποιον. Η αγάπη ήταν δύσκολο και απροσπέλαστο μονοπάτι στην εποχή της. Άραγε αυτό να γεννήθηκε και μέσα της όταν άγγιξε το χέρι του;... Αγάπη;
ESTÁS LEYENDO
Δαιμόνιος έρωτας
ParanormalHalloween: η μοναδική νύχτα που ενώνει τον κόσμο των νεκρών και των υποκόσμιων πνευμάτων με αυτόν των ζωντανών, σύμφωνα τουλάχιστον με τις Κέλτικες δοξασίες και ιεροτελεστίες απ' όπου και προέρχεται αυτή η γιορτή. Θα μπορούσαν άραγε τα πνεύματα να ζ...