3

86 12 4
                                    

Öncelikle önceki bölümü okumayan okusun. Çünkü bu bölüm ile önceki bölüm bağlantılı.
Oy verin.
Yorum yapın.

Sınıfa girdiğimde Emma yoktu. Ama neden ki? Kendi sırama geçip dersin başlamasını bekledim. Dün gece pek uyuyamadığım için kafamı sıraya koyup zil çalasaya kadar uykuya daldım.

"Hiyo, Hiyo hadi kalk ders başliyo"

'Ne, uh Emma tamam kalktım. "

Emma sayesinde kalkmıştım.
Ders Fizik ne? Hayır ama.

"Evet şimdik bu denklemi kim çözmek ister?  Hiyo sen çöz. "

"T tamam. "

Tahtaya çıkıp denklemi çözmeye başladım. Sıkıcı ama hukuk fakültesi için dersimin iyi olması lazım.

"Öncelikle x/y =5/9 oluyor bu z denklemi.....  Ve sonuç 0."

"Oturabilirsin."

Her gün yaşanan olay ve her gün yaşanan gerilim. Ama bu günkü
buluşma belki gerginliğimi atabilir.

                                 ***

Okuldan çıktıktan sonra direk eve geçip soğuk bir duş almıştım. Öğle saati kızlar tuvaletinde tekrardan zorbalığa uğramıştım.

Ve aralarında Emma da vardı.

Duştan sonra üzerime krem crop ve kahve bol pantolon giymiştim. Ve evden çıkıp buluşucağımız kafeye yol çizmiştim.

Şuan bize ayırtılan manzaralı masada oturup Natsu'yu bekliyorum. Ben biraz erken gelmiştim.

"Oh erkencisin Hiyo. "

"Biraz erken geldim. "

Çekingen bir tavırla konuşmamdan  anlamıştı geç kalmaktan korktuğumu.
Karşıma geçip çantasından bir kutu çıkardı. Hediye kutusuydu. Acaba kime?

"İçimden geldiği için sana aldım. "

Bana almıştı. Ailemin bana almadığınıdam. Emma da dahil.

Ama neden almıştı. Seans içinmi yoksa gerçekten de içinden geldiği için mi?

"Hadi aç bakalım beğenecek misin? Eminim ki bayılacaksın. "

Kutuyu elinden alıp yavaşça paketi açmaya başladım. İçinden küçük ama sevimli bir ayıcık çıktı. Ama nedense çok tanıdıktı.

"Anahtarlık olarakta kulanabilirsin. Eee? Beğendin mi? "

Başım dönüyor. Sanki hatırlamamam gerekiyormuş gibi. Ama durmuyor daha çok dönüyor.

Durmuyor. Arkadan sesler geliyor. Ama kime ait olduğunu algılayamıyorum. Ve daha sonrasında karanlık.

                                  ***
Hiyo aniden bayılmıştı. Neden olduğunu az çok tahmin edebiliyorum.

Kafedeki görevliler sayesinde Hiyo az çok kendine gelmişti. Ama hala konuşacak durumda olmadığı için onu arabayla kendi evine bırakmaya gittim.

"Hiyo tatlım  hadi kalk. "

"Hııh hı. "

"Huh.En azından adresin neresi. "

Hiyo'nun adresini bilmediğim için kendi evime götürmeye karar verdim.

Yolda garip şeyler söylüyor. Bazende uyanıp tekrardan bayılıyordu.

ÖZGÜVENSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin