11

19 2 0
                                    

Bu bölüm fazla karışık olucak. Anlamadığınız bir yer olursa sorabilirsiniz.
İyi okumalar...

"Savaşıcağımız çete, abimin çetesi tam karşımızda duruyordu. Daha kötüsü de abim. Ne yapıcağımdan emin değilim. Kalbim deli gibi atıyordu. Bacaklarım beni taşımakta zorluk çekiyordu. Ellerim vücudumla birlikte titriyor. Olduğum yerde bayılmama ramak kalmıştı.

Ta ki Shin arkamdan gelip sarılana kadar. O an, bana sarıldığı zaman titremem azalmıştı. Kalbimin atışları normale dönmüştü. Yani umarım.

"Başarıcaksın korkma. Biz varken kaybetmene imkan yok. "

"İ-imkan olmadığını biliyorum fakat abimin bana yada size birşeyler yaparsa. "

"Yapamaz."

"Yapar Shin hemde öyle bir yapar ki. "

Kavga yada savaş artık ne derseniz. Başladığı zaman sağlı sollu herkes birbirine girmiş, tekme tokat dalıyor yüzlerinde kan olmayan yer kalmıyordu.

Bense elimi dahi kıpırdatmayı bırakın olduğum yerde abimi izlemekten başka birşeye yaramıyordum.

Kendisi yani abim bana doğru döndüğünde korkumdan kıpırdayamadım. Shin bulduğu demir bir sopa ile önümde abime doğrulttuğunda sakinleşmiştim.

Ama garip hissediyorum. Abim ile olan meseleme Shin bulaşırsa benim için daha kötü olacakmış gibi bir his var.

O yüzden bunu  kendi başıma halletmeliyim. Shin'e zarar gelsin istemiyorum. Kendi intikamımı kendim almalıyım. "

"Bak bak sanarsın pazardan elma, armut alıyor. Daha gerçekçi ol" (mika)

"Sanane be git kendin uydur o zaman. " (Hiyo)

"Uydursam senden bin kat daha iyi yaparım be. " (mika)

"Ya şey kavga etmeseniz olmaz mı? " (Emma)

"Bencede ve Mika sevgilime bulaşmaya devam edersen.. anladın sen. " (Shin)

"Hinam varken seninkini ne yapim lan angut. " (mika)

"Acaba ne konuştuğunuzu öğrenebilir miyim? " (Hina)

"Ha!?... 1 haftadır aynı şeyi konuşuyoruz ve sen hiçbir şey anlamadın mı? " (Hiyo)

"Evet? Kafayı Tokyo Revenges denen anime ile bozduğun için anlamamam normal. " (Hina)

"Of her neyse. Biri şuna anlatsın. " (Hiyo)

"Dinle geçen hafta Hiyo o dediğin animede olsam ne olurdu demişti. Hatırladın? " (Reo)

"Hıhım. Hatta daha sonra saçmalamaya başlamıştı ama ben gitmiştim. " (Hina.)

"Evet."(Reo)

--1 Hafta Önce--

"Düşünsenize ben Tokrev dünyasındayım ve kendi çetemle birlikte abime karşı savaşıyorum. Harika olmaz mı? " (Hiyo)

"Patlamış mısır benden. "(Mika)

" Cips, kola da benden olur. "(Mireko)

" Bu dedikleriniz sağlığa zararlı ben evden getiririm. "(Reo)

" Aha, grubun annesi konuştu. Yemek sonrası atıştırmalık yiyebilir miyiz? "
(Mireko)

"Reo senden çok fena Mitsuya vibe alıyorum. " (Hiyo.)

ÖZGÜVENSİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin