Kaç gün geçti hatırlamıyorum ama bugün Natsu ile randevum vardı. Ve bende oraya gidiyordum. Geçen Shin ile birlikte yaşadığımız romantik andan sonra biraz daha açılmaya başlamıştım. Ve Natsu'nun verdiği ilaçlarda etki etmişti ki bugün derse bayağı tahtaya kalktım.
Sıra bana geldiği için oturduğum yerden kalkıp içeri girdim.
"Günaydın canım nasılsın bugün? "
"Günaydın da neden bu kadar neşelisin? "
"Ayy sorma bugün bir partiye davet edildim. "
"Şanslısın."
Keşke bende davet edilseydim. Okulda bilmem kaç tane parti oldu. Ama ben hiçbirine davet edilmedim. Ama neden? Benim sorunum ne?
"Neyse hadi geç otur. "
Karşısında bulunan koltuğa oturdum.
"Önceki randevu dan sonra neler oldu? "
"O hapları düzenli kullandım. Derslerde daha etkin oldum. Artık daha çok söz alıyorum. Eee bide iki yeni arkadaşım oldu. Geçende Shin'le vakit geçirdim. "
"Harika. Peki nasıl bir vakit? "
"Şey... Aslında ro-"
"Romantik? Demek sevgilin oldu! "
"Hayır! Sadece zaman geçirdik. "
"Peki o zaman. Hiyo okulda daha çok arkadaş edinmeye çalış. Derslerde daha fazla etkin ol. Zaten sınav haftası geldi. Ve Shin denen çocukla daha çok yakınlaş. "
"Biraz fazla olmadı mı? "
"Sana öyle geliyor. Normal bir insanın yapcağı şeyler bunlar. "
"Anladım. Sonra görüşürüz o zaman. "
"Bay bay. "
Normal bir insanın yaptıkları demek. Bende yapabilirim. Yapmaya çalışcam.
Önce hangisini yapmalı- Bekle! O bana Shin ile yakınlaş mı demişti?
Utançtan yere bakarak hastaneden çıktım. Temiz hava herşeydir.O zaman önce arkadaş edinmeye çalışmalıyım. Ama nasıl yapıcam?
Bu konuyu Emma'ya danışsam iyi olur. Şansa bak Emma arıyor.Ama dışarıda açamam ki. Tamam sakin ol Hiyo. Sosyal olmalıyım dimi.
"A-alo Emma? "
"Güno benim canım sıkılıyor. "
"Neden? "
"Bilmem. Neyse bana gelsene lütfen. "
"T-tamam zaten yakınım. "
"Teşekkür."
Şanslıyım sanırım. Emma popüler olduğu için bana yardımı dokunucaktır.Bari şu marketten bir şeyler alıyım.
Zile bastığım anda kapı açıldı. Nöbetmi tutuyor bu kız anlamıyorum.
İçeri geçip elimdekileri içeri taşıdı. Bende salonda ki koltuğa oturdum.Yanıma gelip oturdu. Sonra televizyondan birşeyler bakındı.
Tam zamanı."Emma senden bir şey isteyebilir miyim? "
"Elbette ne istiyorsun. "
"Arkadaş."
Dediğim şey garibine gitti sanırım. Çünkü bana garip bir şekilde bakıyordu. Korkunç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜVENSİZ
JugendliteraturMerhaba benim adım Hiyo lise üçe giden özgüvensiz ve ayrıca anksiyete sahibi bir kızım... Yada ben öyle düşünüyorum. Özgüvensiz #1 Başlangıç:08/11/22