Oy yapar mısınız?
Emma'yı kolundan tutup zorla kendi evime getirmiştim. Acaba doğru mu yapıyorum? Yoksa yanlış mı?
Eve geldiğimiz zaman ceketini alıp askıya asmıştım. Daha sonra koltuğa geçip onuda karşıma oturtmuştum.
Başta mırıldanır gibi olup ağlamaya başlamıştı. Onun yanına geçip başına göğsüme bastırdım.
Ellerini belime dolayıp daha çok ağlamaya başladı. Woon ona ne yapmıştı ki?
"Şimdik sakin ol ve bana herşeyi anlat. "
"H-Hiyo b-ben özür dilerim. "
"Bebeğim ağlama ama sorun değil. Hadi anlat. "
Ellerini belimden çekip dik bir şekilde karşımda oturdu. Masada duran bardağa su doldurup eline verdim.
Suyu içtikten sonra daha iyi gibiydi."Emma bak eğer iyi değilsen da-"
Sözümü bitirmeden atladı.
"Hayır! Anlatıcam. "
"Tamam dinliyorum. "
"Şimdik biz 2 yıldır çıkıyoruz. Ve Woon'da okulda popüler birisi. Yani ben onun sevgilisi olarak bende popüler oluyorum. "
"Ee yani? "
"Okuldaki birçok erkek bana çok samimi davranır. Ve Woon'da bunu bir takım kıskançlığa çevirdi. Senlede 1. yılımızdan beri arkadaşız. Ve ben ona göstermediğim davranışları sana gösterince Woon'nun kıskançlığı saplantılık gibi bir şey oldu. "
"İyide Woon seni bir kızdan niye kıskansın ki? "
"B-benim bisex olduğumu öğrenmiş. "
"Tamam sakin ol. "
"Neyse işte bana Shin'lerin evinden çıktıktan sonra eğer senle aramı bozmazsam... Benim bisex olduğumu tüm okula yayıcakmış. Sanırım aynı gün seni de tehtit etmiş. "
"Evet de. Sen nerden öğrendin? "
"Shin söyledi. "
"Neyse hadi saat geç oldu. Sana bir oda hazırlim. "
"Yok yok gerek yok. Ben giderim . "
"Emin misin? "
"Hıhım. Teşekkürler. "
"Dikkatli ol. "
Emma eve doğru gitdikten sonra umarım bende kendi odama geçmiştim. Uyumam gerekiyor artık.
Yatağa geçip yorganımın altına girdim. Kendimi iyice dolamıştım. Başım ağrıyor, midem bulanıyor, artık herşeyden bıktım. Eski yaralarım geçmiyor.
***
Sabah evden erken çıkmıştım. Sebebi yok evde durmaktan sıkıldım sadece.
Evet yalan söyledim. Ben neden evde sıkılayım ki?Sadece tüm talihsizlikler benim başıma geliyor. Sabah evde kafamı dolaba vurdum,sonra yataktan düştüm. Eee sabah iki tane yumurta kırdım. Ama yere tavaya değil.
Şimdi ise okula doğru Shin ile birlikte yan yana yürüyorum. Ama bu sefer içimde hissettiğim duygular farklı.
Nasıl desem izlenme yok. Huzursuzluk yok.
Onun yerine garip ama güzel bir his var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜVENSİZ
Teen FictionMerhaba benim adım Hiyo lise üçe giden özgüvensiz ve ayrıca anksiyete sahibi bir kızım... Yada ben öyle düşünüyorum. Özgüvensiz #1 Başlangıç:08/11/22