-Buluşmadan önce-
Şuan o kadar çok utanıyorum ki kendimi dolabın içine kitledim. Evet dolabın içine kitledim. Nasıl sığdın diye sormayın. Arkadaşlar boyum 1.60 dalga geçen olmasın sakın. Okulda en kısa benim.İnstagrama attığım son fotoğraf yüzünden o kadar utanıyorum ki. Yani neden çekip daha sonra paylaştım ki. Zaten pek fotoğraf paylaşmayan hatta çekmeyen bir insanım. Of bide aynı fotoğraf Shin'de de var.
"Hiyo sakin ol ve dışarı Mino ile buluş. Evet bu kadar. "
Kendimi motive ettikten sonra dolaptan çıktım. Ve sınıf boştu bak bu harika. Çünkü beni dolaptan çıkarken görmeleri garip gelebilir.
Neyse dergileri alıp sınıftan çıktım. Koridorda yürürken birçok kişi bana bakıyordu. Acaba görünüşümde bişey mi var? Yoksa kötü mü kokuyorum?
Duyduğum kadarıyla tahmin ettiğim gibi değildi.
"Fotoğraftaki gibi ince keşke bende öyle olsam. "
"Acaba çıkma teklifimi kabul edermi? "
"Saçları çok güzel. Renklere bayıldım. "
"Dışardamı yicek acaba bizimle yemek istermi? "
"Onunla çıkmak istiyorum. "
İnsanlar benim hakkınma hep iyi şeyler söylüyor acaba hep böylemi idi?
Hayır.
Değildi.
"İnceliğe bak kendini öldürmek mi istiyor? "
"Bu yellozlan çıkmak istediklerine inanamıyorum. "
Ama neden böyle düşünüyorlar?
Sonunda bahçeye çıkmıştım. Temiz hava herşeydir. Mino'nun olduğu yere geçip karşısına oturdum. Daha sonra Shin de gelip yanıma oturdu. Yanıma.
-Buluşma -
Mino ile Taekook hakkında konuşurken Shin ise sadece beni izliyordu. Yok bana aşık bu eminim.İleride oturan dörtlü grup nedenini anlamadığım biçimde bana bakıyorlardı. Birkaç dakika sonra turuncu saçlı çocuk yanımıza geldi.
"Merhaba ben Mika. "
"Bende Mino. Sorunmu var? "
"Bizimle arkadaş olmak ister misiniz diye sorcaktım? "
" 'Biz' derken? "
"İleride olan grup. "
Sadece arkadaş olmak için bu kadar bakılmaz ama yani yanlış anlıyoruz.
"Merhaba ben Hina. Bunlarda Mireko ve Reo. Tanıştığımıza memnun olduk. "
"Bizde. Ben Shin buda Hiyo. "
Şuan dört yeni arkadaşım olmuştu. Kendi aralarında konuşurken ben tabi konuşmuyordum. Yanlış birşey söylemekten korkuyorum.
Mika ve Hina 2 yıldır sevgiliymiş. Ve Reo iki küçük kız kardeşi var. Ve ayrıca Reo gay. Mireko da lezbiyen.
Emmaya ayarlasammı acaba?"Yeni birileri bulduk diye seviniyoz ama siz görmediğiniz korelileri anlatıyonuz. "
"Mika boş yapma. Senide biliyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜVENSİZ
Teen FictionMerhaba benim adım Hiyo lise üçe giden özgüvensiz ve ayrıca anksiyete sahibi bir kızım... Yada ben öyle düşünüyorum. Özgüvensiz #1 Başlangıç:08/11/22