Yanan Şehir 1.Bölüm

52 14 0
                                    

Karakter:
Ad: Cedric WADE
Yaş: 36
Cinsiyet: Erkek
Ülke: İngiliz Amerika'da yaşıyor
İs: New York Souliym swat şirketi teşkilatında A takımı, takım komutanı.

Yağmurlu bir akşamdı. Görevden dönen Cedric aksam evlilik yıl dönümü için ne yapacağını düşünüyordu. Tabiki yine bir özel günü daha unutmuştu ve eve boş giderse sıkıntı olacağını da adı gibi iyi biliyordu. Takımına iyi aksamlar dedikten sonra takım elbisesinin ceketini giyip otoparka dogru yola çıktı. Asansörle inerken bu gün yaşadıklarını düşünüyordu ve aynı zamanda eşine ne alacağını düşünüyordu. Kafasından eşime geçen sefer araba almıştım bu sefer daha özel bir hediye almalıyım diye geçiriyordu. Asansör otoparka geldi ve son model arabasının kapısını açıp arabayı çalıştırdı. Otopark çıkışında ki görevliye

"Bugün nasılsın Mike dün biraz hasta gibiydin iyileşebildin mi ?" diye sordu.

" Sağolun bay Wade bu gün biraz daha iyiyim " dedi Mike , ve Cedric'in geçebilmesi icin bariyeri kaldırdı.
Ardından da "iyi aksamlar bay Wade " diyerek seslendi.

Cedric baş selamı vererek karşılık verdi ve yola çıktı. Araçla yolda giderken gözleri etrafta bir kuyumcu veya ziynet eşyası satan açık bir dükkan arıyordu, ilginç olansa dükkanların bir çoğu erken kapatmıştı. Yola devam ederken açık bir kuyumcu gördü. Yolun karşına geçmek için sağa doğru manevra yaptı ve bir anda önüne sakin adımlarla yürüyen üzerinde lise giysileri bulunan kafası öne doğru hafif eğilmiş ve saçları yağmurdan sırılsıklam olmuş bir kız çıktı. Cedric aniden fren yapınca araç olduğu yerde kaldı hatta biraz da kaydı. Buna rağmen kız tepki bile vermeden geçip gitti. Cedric bu duruma anlam veremedi. Sonra kulağında kulaklık oldugunu ve belki de onu duymadığını düşündü. Cedric önemsemeyerek yoluna devam etti ve kuyumcunun önünde durdu. Kapıyı açtı.

Kuyumcu " Tam kapatmak üzereydim hoş geldiniz" diye karşıladı.

Cedric " Merhaba sizi açık bulabildiğime çok sevindim her yer kapalı bu saatlerde her yerin kapalı olması çok ilginç başka bir durum mu var " diyerek cevap verdi.

Kuyumcu " Afedersiniz isminizi öğrenebilir miyim " diye sordu.

Cedric " Tabiki adım Cedric WADE " diye cevap verdi.

Kuyumcu " Merhaba bay Wade evet bir süredir bu saatlerde kapanış yapılıyor ama henüz neden olduğunu bende öğrenebilmiş değilim. Sanırım insanlar artık evlerine erken gitmek istiyorlar." Diyerek cevap verdi ve ekledi " Size nasıl yardımcı olabilirim bay Wade. "

Cedric " Evet haklısınız belkide insanlar yoğunluktan yorulmuş oldukları icin erken kapatıyor olabilirler. Ben eşim için yıl dönümü hediyesi bakıyorum önerebilirebileceğiniz özel bir hediye varmı elinizde? " Dedi

Kuyumcu " Tabiki elbette var gecen hafta elime cok özel bir parça geçti. İsterseniz size onu takdim edeyim. Bu parçanın ismi Ay Işıltısı çok nadir ve nadide bir mücevher sanırım yıl dönümü için harika bir hediye olabilir siz ne dersiniz bay Wade" diye sordu

Cedric " Gerçekten harika bir parça fiyatı nedir acaba "

Kuyumcu " sizin için 8845 dolar bay Wade "

Cedric " Tamam o zaman güzelce hediye şeklinde süsleyelim kartım burada parayı buradan çekebilirsiniz. "

Kuyumcu tabi bay Wade dedikten sonra işleme koyuldu yagmur hızını arttırmış gök aşırı derecede gülüyordu havada adeta fırtına var gibiydi. Kuyumcu paketlemeyi bitirdikten sonra ödemeyi gerçekleştirdi ve " Bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederim bay Wade yine bekleriz " dedi. Cedric'te " Bu güzel parça için ben teşekkür ederim sağlıcakla kalın iyi aksamlar" diyerek dükkandan çıktı. Arabasına doğru ilerlerken az önce önünden geçen kızı gördü. Kız sevgilisiyle öpüşüyor gibiydi. İçinden ah bu gencler hiç yerlerinde durmuyolar diye geçirdi ve arabasına bindi. Evine doğru yola çıktı aşırı trafik vardı. Aksam yemeğine de biraz gecikmişti. Bir yandan trafiğin açılmasını bekliyor bir yandan da etrafı izliyordu ve tam o sırada telefonu çaldı. Arayan eşi Lisa'ydı.

BEGINNING OF THE ENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin