YUSUF UN ANLATIMINDAN

97 21 10
                                    

Hayatımın dönüm noktası zannettiğim ama aslında bir başlangıç olan sanki hiç bitmemiş,hiç sonlanmamış gibi o hikayenin sonuna gelirken ölü bedenimn cesede büründügünü hissettiğim o anda Elifin gözlerinde bana karşı olan bütün hislerinin söndüğünü gördüm.Tüm anılarımı onun gözlerinde bir ayna gibi kendime yansıttığım o gözler yoktu artık.....
Onun yerini kırılmış dökülmüş artık duygularımızı yansıtmayan kendimi göremediğm o ayna almıştı. Birbirimize bakarken oluşan o sessizliğin çığlıklarında boğuluyordum sanki. Kahvesini yudumlarken ismimi söylediğinde artık hayatım boyunca unutamayacağım o sözleri söyleyeceğinden emindim:
-Yusuf nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama bu söylediklerimi artık içimde tutamazdım!- dudaklarından bu cümleler dökülürken ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Ona artık dur demek isterken, O -Yapma Yusuf bana bunu yapma senin için ne kadar zorsa bu kelimeleri söylemek benim içinde zor.- dediğinde kendimi neden demekten alıkoyamadım .-Neden o zaman seni benden bu kadar soğutan ne?- -aşırı ilgin Yusuf , bu çok klişe olacak ama biz ayrı dünyaların insanıyız sen çok duygusal ve kalbiyle hareket eden birisin. Ben bu kadar kalbi temiz ve iyi bir çocuğu haketmiyorum. Bu ilişkinin devamı ikimizi de hırpalar. Senle arkadaş kalabiliriz ama......
-Ama ben seni seviyorum Elif!-
-Ondan şüphem yok zaten Yusuf anla beni!- artık herşey bitmişti herkesin imrenerek baktığı o iki aşık yoktu yolları birbirinden ayrılmış iki yabancıydık .....
-Tamam.- ceketimi sandalyeden çekerken -Tamam Elif .-
- Kendine çok yüklenme bu ikimiz içinde iyi bir karar olacak görürsün!-
dediğinde hiç duymamış gibi yaparak kendimi dışarı attım sanki on beş dakikadır nefesim tutuyormuş gibi derin bir nefes aldım eve gitmek için otobüs durağına doğru yürüdüm ve sessizde olan telefonumu açtım Ceylin defalarca aramıştı annemi söylemiyorum bile...
Daha fazla merak etmemeleri için bir mesajla eve geleceğimi söyledim .......

⚡YENİDEN🪐☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin