KAYLANIN ANLATIMINDAN

19 5 1
                                    

Ceylinle adliye geldikten sonra oradaki beyefendiye birkaç dakikalık  bir yalvarış sonucunda Yusufun yanına doğru gittik. Artık istemeyerek onu görmek istiyordum. Arası tamamen unutmuş, aklım ,fikrim ,merakım Yusufda olmuştu. Galiba onu görmeye can atıyordum. Ben ben değildim. Yusuf üzerindeki kot ceket ve parlayan cilalı ayakkabıları göz gitmeyecek kadar mükemmeldi. Ona doğru yürüdüğümüz de Ceylin hemen Yusufa doğru koşup sarıldı. Olayları anlatıktan sonra bana seni seviyorum gibi bakınca  ne yapacağımı şaşırmıştım. Kalbim küt küt atıyordu. Çünkü Yusuf bana bakıyordu ve beni inceliyordu. BENİ İNCELİYORDU. Ona bakmaması için gözüne baktığımda gözünü kaçırdı. Bana da Ona bakmak için fırsat oldu
-Aras bundan iyiydi sanki- iç sesim vazgeç!
                 Yarım saat sonra
- Hadi Ceylin  çıkmanıza ramak kalmıştı belkide Yusufu bir daha göremiyecektim. Ceylinle dışarı çıktığımda aklım yusufta kalmıştı. İki gündür evine gelmiyor otel köşelerinde uyuyordu.
-Kayla şimdi ne yapacaksın?
-bir çaresini bulacağız..
-Kayla
-Efendim
-Bizim evde çalışsana
-Ne?
-Annem bayadır anneanneme bir bakıcı arıyordu. O bakıcı adayı olmaya hak kazandınız Kayla Hanım.
-olurmu ki?
Reddetmek gibi bir şansım yoktu. Hem ayrıca her gün Yusufu görmek paha biçilmez bir şeydi. 
-Bence buradan eve doğru geçelim. E tabi istersen.
-isterim .
Eve gittiğimizde o kadar iyi olmasa da orta bir evdi .-sanki kendi evi dublex- iç sesimin eklediği bilgiyle fakirliğimi hatırladıktan sonra Ceylinin annesi  daha önemlisi Yusufun annesi içeri girdi. Otuz beş - kırk yaşlarındaki Nalan hanım çok tatlı ve çok bakımlı bir kadındı. Onunla sohbet edip kaynaştıktan sonra evi gezmek için kalktığımda Yusufun odasını görmek için can atıyordum. Ceylinjn odasına da gittikten sonra en son yusufun odasına gittik. İçeri girdiğimde her yerde posterlerin asılı olduğunu gördüm.  Duman  hayranıydı. Ve en önemlisi bende Duman hayranıydım. VE DAHA ÖNEMLİSİ YARIN DUMANIN KONSERİ VARDI. abicim sağolsun bilet almak için  3 gün  hiç  eve gelmeyerek çalışmıştı.
-Kayla gittin birden
-Ha?
-gittin diyorum
-Yarın Duman konserine Yusuf geliyor mu?
- Kaylacım Yusuf kaç aydır bu konseri bekliyor sence?
- Sen geliyormusun?
-Ay yok ben hakkımı Emre Aydında kullandım.
- Hmm sevindim. Yani üzüldüm. Off ben ne dediğimin farkında değilim.
-hahha Kayla anladım abimi arıyıp bu haberi vermeliyim.Yarın beraber gidebilirsiniz.
-Olur tabiki.Yani neden olmasın?
-Of Kayla bu kadar belli etmeyin
-Neyi?
-Etmeyin?
-Abimin sana bakışları, senin saçma sapan konuşmaların herşeyi ortaya koyuyor. Canısı.
-Sen yanlış anlamışsın Canısı.
-Aynen aynen bebeğim. Neyse ben seninkini arıyım.
Utancımdan yerin dibine girsemde açıkçası Yusufun bana bakışlarını Ceylinin fark etmesi çok hoşuma gitmişti. Ceylin Yusufla konuşup yanıma geldiğinde merakla Ona bakıyordum.
-Müjdemi isterim. Yusuf ve Kaylanın Duman macerası başlasın
-Off Ceylin.
-Tamam tamam sustum. Abim dediki Evinin konumunu atsın oradan onu alayım.
-Olur sana atarım sen ona atarsın
-hayır numaranı abime attım bile. Sana mesaj atmış olmalı

               MESAJ KUTUSU

》MERHABA
》MERHABA
》ADRESİNİZİ ALABİLİR MİYİM
》ATIYORUM
》İSTANBUL GÜN DOGUMU MAH. 315. SOKAK
》TAMAMDIR. YARIN AKŞAM ORADA BEKLİYOR OLACAĞIM.
》YARIN GÖRÜŞMEK ÜZERE....
》IYI GÜNLER....
》İYI GÜNLER....
Yarın çok güzel olmalıydım. Hemen eve gidip hazırlanmaya başlamalıydim. Ceylinin yanından ayrılıp eve doğru koşup kombinimi yaptım. Ve hemen abimi öpüp uykuya daldım. YARIN ÇOK İYI BIR GÜN OLACAK.
.- Sen hemen sevinme Kayla
-romantizmin içine eden iç sesimin dediğinden sonra uykuya daldım.....

⚡YENİDEN🪐☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin