YUSUFUN ANLATIMINDAN

43 13 0
                                    

Eve vardığımda Ceylin anneme yeni işinin ilk gününü anlatıyordu .Elif konusunu açıp onların morallerini bozmak istemiyordum.  Annem:"oğlum neredeydin "demeden "Çağrılardaydım " dedim konuyu kapatıp odaya çıktım. Kulaklıklarımı takıp kendimi yatağa attım ve Elife neden bu kadar bağlandığımı düşündüm........

07.40
Alarmın sesiyle uyandım kendimi uzun zamandır bu kadar yorgun ve duygusuz hissetmiyordum . Annem akşamdan üstlerimi ütüleyip masamın üzerine bırakmıştı. kıyafetlerimi giyip koridora çıktım. Ceylin çoktan hazırlanmış heyecanla beni çağırmaya geliyordu. Anne ve babamızın ayrılığını bahane eden Ceylin, okuldan ayrılıp evin ilerisindeki kafede işe başlamıştı. Onu ilk defa bu kadar mutlu görüyordum. Başta okuldan ayrılmasının onun için iyi olmayacağını düşünüyordum ama Ceylini görünce ona iyi geldiğini anladım. Ceylinle evden çıktık anayola vardığımızda yollarımız ayrılıyordu. Ceyline "dikkatli ol!"dedikten sonra yoluma yanlız devam ettim. Yolda giderken Elifin evinin önünden geçtim normalde onu evden alır, sonra otobüs durağına beraber giderdik. Durağa vardığımda Elif çoktan gelmiş, hareketleri dün hiçbir şey olmamış gibiydi. Sanki hiç üzülmemiş, benide hiç düşünmemişti. Ben bu kadar harap olmuşken onun umursamaz tavırları zoruma gidiyordu. Beni görmesini istemiyordum ama onun beni burda olduğumu bildiğinden emindim. Gözleri beni arar gibi,arkasını döndüğünde göz göze geldik ufak bir tebessüm edip "Günaydın" dedi. Bir tebessümle yetindim çünkü o bu kadar iyiyken ona mutsuz görünemezdim. Otobüse bindiğimde ilk oturduğum yer Elifle her zaman oturduğumuz yerdi. Ama bu sefer yanımda Elif değil başka bir kız oturmuştu. Yanındaki kız Elif miş gibi hissetiğimden mi bilmiyorum ama çok güzeldi. Gözleri siyah saçları kıvırcık, teni yazdan dolayı bronzlaşmış , dudakları dolgundu. Ben o kızı izlerken durağa varmıstık. Elifle beraber inecek olmak iyi hissettiriyordu. En azından birbirimizden tamamen kopmamıştık........

⚡YENİDEN🪐☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin