..... Yoğun bir iş günü ardından sonunda eve varmıştım. Abim eve gelmiş olmalıydı ki ayakkabısı kapının önündeydi. İçeri girdiğimde film izliyordu. Ona " ben geldim " dedikten sonra yukarı, odama , çıktım. Saat geç olduğu için direk kıyafetlerimi çıkartıp yatağa uzandım........
07.45
-Bu sefer geç kalmayacağım galiba- diye iç geçirdikten sonra hemen elbiselerimi giyip abimle kahvaltı yapmak istiyordum. Abim yine erkenden kalkmış ,bana "Kahvaltı hazır!" diye bağırıyordu. Hemen aşağı inip, masaya oturdum.
-İş nasıl gidiyor Kayla?
-İyi gidiyor abicim.
Dedikten sonra abimin Yareni soracağına emindim.
-Ee Yaren nasıl? Onunda işleri iyi gidiyor mu ?
Küçük bir gülümseme ile
-Onunda işleri iyi merak etme!
-Neden sırıtıyorsun komik birşey mi var?
-Neyse ben seni daha fazla utandırmadan gideyim
-İyi git bakalım.
Evden çıktığım gibi otobüs durağına doğru yürüdüm ancak yetişdim. Sadece bir boş yer kalmıştı hemen oturup telefonuma baktım. Bu sefer Arasdan hiç mesaj yoktu ve hiç aramamamıştı da. Telefonuma bakarken yanımdaki çocuğun bana baktığını hissettim. Kapişonlu bir sweatthirt giymiş kulaklık takmış müzik dinliyordu tam benim kafamda gibiydi ,tam benim olmak istediğim ruh halindeydi sanki . İki durak ötede bir kızla beraber indi . O çocuk kimdi?, neden durağa gelene kadar beni izledi?... gibi kuruntular yaptıktan sonra içimden belki biriyle karıştırmıstır diye düşünüp kafeye yakın durakta indim........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚡YENİDEN🪐☄
Teen FictionYeniden yeşeren tohumlardık adeta birbirimizin berbat hayatlarının toprağında....🥀🍃