KAYLANIN ANLATIMINDAN

34 9 0
                                    

.... Kafeye girdiğimde Ceylin elinde bir kağıtla koşarak yanımdan geçti. İyi görünmüyordu merakla arkasından koşup, takip ettim. Ardanın okuduğu okula gidiyordu okula girdiğinde bahçede Arda onu bekliyor gibiydi. Ceylinin bağırmasıyla tüm öğrenciler oraya toplandı. Aniden biri gelip Ardanın yüzüne yumruğu yapıştırdı olayın şokunda iken yüzüne dikkatli bakınca otobüsteki o çocuk olduğunu fark ettim. Çocuğun bize baktığını gördüm daha sonra Arda eline aldığı taşı ona fırlatınca o an ne yapacağımızı şaşırdık Ceylin "Abi Abi !" diye ağlarken aynı zamanda Ardaya sövüyordu. polisi aramak için telefon elime aldığım da Arda kaçmaya çalışıyordu arkamdakilere "Ambulans Arasın biriniz " diye bağırdıktan sonra Ardanın peşinden koştum. Ne yapmaya çalışıyordu , o kaģıtta ne yazıyordu bilmiyorum ama Ardanın suçlu olduğu kesindi. Okul ilerisindeki koruda saklanıyordu. Kendimi ona göstermeden arkasından yavaşça yanaşıp, ondan bana neler olduğunu söylemesini istedim...
"Ben Yusufa bir şey yapmak istemedim."
İçimden adı yusufmuş diye geçirdikten sonra "Ceylin onun kardeşi mi? " dedim

-Evet
-Peki o kağıtta ne yazıyordu?
-Biz Ceylinle iki yıldır beraberdik ama Ceylin hiçbir zaman başkasına söyliyecek cesareti bulamadı son bir kaç gündür konuşmayınca Eğer benle buluşmazsa her şeyi herkese anlatacağım yazıyordu o kağıtta .....
-Ne! Arda sen delirdinmi ?
- Evet Kayla delirdim o beni abisine "sadece bana takıntılı bir çocuğu boşver" diye tanıtmasaydı bu kadar sinirlenip o kağıda onları yazmazdım.
-Bu haklı olduğunu gösterirmi bilmiyorum ama polisten kaçman haksız olduğunu gösterir.
-Bilmiyorum Kayla , bilmiyorum.....
-Bence polise ifade vermelisin çünkü Yusufu o halde gördüklerinde seni suçlu diye arayacaklar kesin!!.....

⚡YENİDEN🪐☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin