Phoebe
Dimineața următoare mă trezesc la șase jumătate . Îmi aranjez părul cu placa facându-l puțin mai ondulat .
Îmi pregătesc micul dejun , un bol micuț de lapte cu cereale .
Am emoții , mari . West v-a venii după mine . Azi . Cu mașina .
Nici nu știu cu ce să mă îmbrac , am stabilit că suntem împreună , și știu că este o relație falsă , dar chiar și așa , tot mă simt încordată .
West e un tip drăguț , n-aș vrea să să mă fac de râs . Și azi dimineață am găsit un coș pe frunte . Rahat . Și așa m-am făcut de râs o dată . Nu mai vreau să mă fac o dată ! .
Mă uit ce am prin șifonier . Aleg ceva ori între o fustă, ori pantalonii . Mă uit cu atenție la fiecare stil vestimentar .
Pantaloni să fie .
Înainte să îmbrac pantaloni mă uit în reflexia oglinzii mari și ovale . Un soi de tristețe mă acaparează când îmi văd vergeturile .
Oftez și îmi trec degetele peste ele încet . Nu-s urâte . Nu-s urâte... m-am obișnuit cu ele .
Și ce dacă lor nu le place, sunt o femeie , nu mă las afectată de părerea altora . Din punct de vedere , ce privește feminismul , noi suntem cele mai puternice .
Sau cel puțin, așa ne încuraja profesoara de literatură universală .
În fine , este corpul meu , și am învățat să îl accept . Trag pantalonii pe mine după care i-au și trag și o bluză cu o mărime mai mare.
Îmi plăceau hainele largi .
Înainte să ies îi dau mesaj lui West , cu mâinile puțin transpirate .
Eu : Hei , ești treaz !
West : Neața . Da , tocmai ce îmi făceam înviorarea de dimineață !
Eu : Înviorarea de dimineață ?
West : Da , ce credeai că frumusețile astea se fac singure ?
Și imediat după mesajul lui , trec câteva clipe și primesc o poză cu brațul său musculos , zărindu-se și o parte a abdomenului.
Încerc să nu mă holbez prea mult la poza lui. Însă ochii mi-au rămas priponiți pe șira de păr care i se ivește puțin din pantaloni .
Doamne , ce...hm . Sexy .
Era sexy ... și pot să jur că e și transpirat . Îmi imaginez cum se simte pielea lui ... atingând și...
Stop . Gata, exagerez , se presupune că sunt ,, iubita " lui cea falsă, nu tipa care bălește peste abdomenul lui scârbos de transpirat .
West : Îți place Phoebs ? . M-ai am și altele :)
Îh, ce măgar.
Eu : Ha, ha ..frumoase încercări , nesimțitule, însă să nu exagerăm ! .
West : Nesimțit ? . Păi se pare că acest nesimțit poate să ocolească o anumită destinație , în drum spre facultate !
Futu-i ... mi-o spusese ! .
Eu : Scuze . Deci vi după mine ?
West : Așa fusese înțelegerea !
Imediat un sentiment de neliniște mă cuprinde . Asta mai lipsea , să mi se tragă clapa ! .
Eu : West , nu mă lăsa acum , te rog !
CITEȘTI
THE RULES
RomancePhoebe Karlsen , o tânără căruia îi place să facă totul la timp și să respecte diferite programuri . Totuși, insecuritățile ei par să doboare acea încredere în sine, și care o determină să depășească unele probleme și să-și îndeplinească visurile...