Capitolul 21

897 65 14
                                    

West

Phoebe e super tăcută, încă de când am ieșit din bar . Nu prea mi-a adresat întrebări, am tot intrebat-o dacă este ok și dacă se simte bine , mi-a spus că ,, da " . Dar tot nu-i de ajuns .

Când ies din mașină , aerul rece de iarnă îmi lovește obrajii . Merg lângă ea și înainte să intrăm în hol o i-au de mână și mă aplec puțin ca să o pup pe obraz .

— Ce s-a întâmplat ?

Întreb eu încet . Phoebe ridică din umeri .

— Nimic , ți-am spus , sunt bine !

Dar minte de îngheață apele . Ochii ei căprui sunt triști .

—  Ști că nu mă duci cu zăhărelul scumpo !

Ea scăpa un zâmbet micuț .

— Nu știu West , nu prea mă simt bine emoțional !

— E din cauza nesuferitei ăleia ?

Phoebe tace . Tăcerea ei îmi dă de înțeles . O îmbrățișez și îi mângâi ușor capul gol , trecându-mi degetele prin părul ei negru și ondulat .

— Ce ți-am spus eu , dă-o în măsa ! Ține minte că , tot ce contează este ce crezi tu despre tine Phoebs !

Îmi împleticesc degetele cu ale ei în timp ce urcăm scările spre ușa ei . Îmi dă voie să intru .

Este călduț și bine în căminul ei .

— Nu am nici o părere despre mine !

Murmură ea încet și își lasă haina . Mi-o las și eu . Firar și mă simțeam așa bine cu ea când era fericită , acum parcă totul a devenit depresiv .

— De ce ?

— De ce , ce ?

— De ce nu ai nici o părere despre tine ?

Ea mă privește confuză .

— Pentru că nu am !

— Dar Phoebs...

Zic eu și îi cuprind talia ușor .

— ... ești minunată !

Se îmbujorează puțin apoi pufnește și își acoperă fața cu palmele .

— Încetează...

Mormăie ea . Chicotesc .

— Dar ce am făcut ?

— Faci...spui... păi îmi faci complimente de parcă aș fi cea mai, cea mai ...

Chicotesc din nou și o trag spre mine . Acum trupurile noastre se ating și sânii ei îmi ating pieptul îi simt și îi vreau . O vreau pe ea .

— Dar chiar ești cea mai, cea mai !

— Da...cea mai , cea mai mare gogoașă grasă !

— Îmi plac gogoșile ...sunt cele mai bune !

Mă aplec și îi mușc obrazul pentru câteva clipe .

— Yam !

Pufnește și își aprofundează capul în pieptul meu murmurând .

— La naiba... termină , nu-i amuzat !

- O hai , mie îmi place de gogoșica mea ! Sunt sigur că umplutura ei are o  ciocolată dulce !

Mișc din sprâncene, ea mă privește pe sub gene . Sper din tot sufletul că gluma nu a fost prea exagerată , nu vreau să o sperii pe Phoebe , pentru că la naiba , vreau să-i păstrez încrederea în mine .

THE RULES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum