Capitolul 24

908 63 6
                                    

Phoebe

În dimineața de sâmbătă, mă trezesc în brațele lui West Roberts , și îmi place sentimentul .

Îl aud respirând deasupra capului meu . Brațul lui mare este încolăcit în jurul taliei mele .

Am un zâmbet de idioată când mă răsucesc puțin și îl privesc . Are părul ciufulit și doarme așa drăguț încât nu mă pot abține să mă nu mă ghemuiesc mai mult lângă el .

Nu credeam că poate fi atât de bine în brațele unui tip . Dar bănuiesc că nu mă pot simții în singuranță în îmbrățișările oricui ...doar în a cele ale lui West .

Îi desprind brațul de pe talia mea și îi trag pătura peste umerii, apoi îi plasez un mic sărut pe obraz .

Îl las să se odihnească și îmbrac niște haine m-ai comode . Un tricou larg și niște pantaloni sport .

Îmi prind părul într-o coadă simplă și inspir adânc .

Încă mă gândesc la tot ce a făcut West pentru mine și nu-mi pot abține zâmbetul sau în general fluturii turbați care îmi reapar ori de câte ori West mă atinge .

Mă duc în bucătărie și deschid frigiderul , uitându-ma ce am . Vreau să pregătesc ceva de mâncare , în semn de recunoștință .

Nu am prea multe și mi-e rușine , dacă West o să creadă că sunt săraca ? .

Isuse, nu , băiatul ăla a spus că sunt frumoasă , cu tot cu vergeturi ! . Care acum nu mi se par chiar așa urâte .

Datorită lui West .

Când mă ridic cu laptele în mână , fac un pas înapoi , mă izbesc de ceva mare , apoi două brațe îmi cuprind talia și un glas răgușit și al naibii de sexy îmi răsună în ureche .

— Neața , nu am vrut să te sperii !

Murmură West și mă sărută pe obraz . Din nou acei fluturi turbați îmi zburdă prin stomac .

Pieptul lui e gol, dar poartă pantaloni . Tot e sexy .

Zâmbesc și zic :

— Neața ! E-n regulă nu mai speriat !

Pun laptele pe masă și mă aplec puțin ca să scot tigaia . Îi simt privirea pe mine și asta îmi dă o fierbințeală uriașă .

— Cum ai dormit ?

Mă interesez eu și mă răsucesc spre el . West vine în fața mea și îmi trage talia.

— Am dormit ca un prunc ! Patul tău e super confortabil !

Chicotesc puțin și îmi pun palmele pe pieptul lui . Nu mă pot abține , mi-am dorit mereu să văd cum se simt mușchii bărbătești ! . Și nu-s dezamăgită .

— Am o saltea moale !

Zic eu zâmbind . West își freacă nasul de al meu apoi spune :

— Păi atunci nu mai plec de aici !

— Nu mă deranjează ! Mi-ar prinde bine un coleg de cameră !

West rânjește.

— Unul care să te țină în brațe ?

— Unul care să mă protejeze !

Murmur eu și îmi duc mâna după umerii lui . West își înclină capul spre buzele mele murmurând :

— Mereu te voi proteja dulceață !

Apoi ca o ușoară văpaie, buzele lui le ating pe ale mele . Nu mă împotrivesc , îmi place cum sărută West , este atent .

THE RULES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum