Capitolul 28

913 57 6
                                    

West

Sărutul hămesit pe care îl dau lui Phoebe , imediat după ce intrăm în căminul ei , îmi întărește scula și mai tare .

Doar eu știu cât de greu mi-a fost să mă concentrez la condus cu o semi erecție . Aveam în cap doar sânii frumoși al lui Phoebe care saltă de fiecare dată când o pătrund .

Nu-mi mai pasă de nimic , de cum văd patul , îmi scot bluza de iarnă și o arunc cât colo . Phoebe își scoate și ea hainele , iar când trupul ei gol îmi încântă privirea , o împing pe pat și începe să-i sărut fiecare părticică din corp .

Suspină când îi i-au unul dintre sâni în gură și încep să-l sug cu poftă . Toată seara m-am gândit la asta și abea așteptam să mă întorc acasă , ca să o pot avea doar pentru mine .

Îi sărut abdomenul după care îmi cobor capul între coapsele ei . Mi-o imaginam m-ai udă ca niciodată , și eu urmam să aflu la ce grad de umezeală este .

— Ești sigur ....?

O aud murmurând . Îmi ridic ochii și îi întâlnesc pe ai ei . Rânjesc drăcește .

— E cadoul meu de Crăciun !

Apoi îmi afund capul și îmi trec limba peste întreaga ei păsărică . Phoebe scoate un suspin puternic . Limba mea trece încet peste vulva ei iar asta o face să se foiască puțin .

Îi urc coapsele pe umerii mei și le mângâi în timp ce îi simt întreaga umezeală în gura mea .

Sunetele pe care le scoate mă înnebunesc . Îi i-au clitorisul între buze și încep să-l sug până când Phoebe nu geme și nu se încordează .

— Ești așa dulce...

Murmur eu cu buzele lipite de carnea ei umedă și fierbinte .

— Oh doamne...

Geme ea .

— ...sunt în rai ?

Întreabă ea amețită . Chicotesc .

— Tot ce-i posibil ...dar încă n-am terminat !

Continui să îmi trec limba peste părțile ei sensibile până când Phoebe nu are orgasm .

Îmi afundă capul mai mult între coapsele ei în timp ce limba mea pătrunde în ea iar un deget îi masează rapid deasupra clitorisul .

— Ohhh...daaa !

Geme ea dându-și capul pe spate . Îi ating cu degetul punctul G iar ea saltă în sus țipând de plăcere .

Îmi ridic capul apoi îmi ling buzele . Phoebe este roz și drăguță după orgasm , și al naibii de sexy .

Trage aer în piept apoi se ridică în genunchi și mă apucă de mână tragându-mă pe pat .

— M-am simțit incredibil !

Zice ea entuziasmată apoi mă sărută . Gem mulțumit și îmi las ochii să se scurgă la cât de bine mă sărută fata asta .

Cât ai clipi mă trezesc cu ea peste mine . Fundulețul ei îmi tachinează scula și mă face să gem răgușit .

— La naiba... termină cu asta...

Phoebe zâmbește cu jumătate de gură .

— Vezi , nu-i plăcut când ești tachinat !

Îi apuc fundul în palme ca să-l fac să stea locului , modul în care și-l mișcă mai amețește.

— Ori mă lași să te pătrund...ori mă călărești după cum îți place ! ..

THE RULES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum