West
Seara la patru și câteva minute, o iau pe Phoebe în fața căminului ei . Poartă un cardigan maroniu în carouri . Mănuși fără degetele de un sur închis , iar pe cap are o căciulă .
Vremea în februarie se răcește constant și trebuie să ne îmbrăcăm călduros .
Personal uram hainele groase, îmi scădea riscul de a atrage atenția , dar noroc că mama m-a făcut frumos , și îmi stă bine în orice . Mai ales în hainele negre .
Chiar acum port o bluză groasă cu gât , neagră care să o de-a pe spate pe Phoebe .
Nu mă așteptam , dar tipa este mult mai ok , de cât credeam . Îmi imaginam că o să înceapă cu fițe, că nu am spus aia...sau de ce nu m-am îmbrăcat cu aia...am întâlnit situații .
Phoebe era alt fel , și cred că încă se simte vinovată pentru că m-a băgat în treaba asta cu relația falsă .
Ei, eu nu mă plâng . De fapt, a cam început să-mi placă .
— Hei..
Murmură ea când intră în mașină . Zâmbesc .
— Hei , gata pentru simularea noastră ?
— Nu știu ! . Cred !
Înainte să ne vedem , i-am trimis lui Phoebe un mesaj unde i-am spus că o să încercăm să ne prefacem că suntem chiar la o întâlnire , să mai exersăm puțin , rolurile .
— Calm Phoebs...
Zic și pornesc motorul .
—...o să fie distractiv !
Reușesc să o fac să scape un zâmbet .
— Apreciez asta West !
Zice ea și i se citește recunoștința în voce .
— Pe bune, mersi că accepți toate astea , știu că poate ești un tip ocupat...
— Nu sunt !
O întrerup eu și fac stânga la un semafor . Ea tace și își strânge buzele .
— În fine, doar vreau să-ți mulțumesc !
Pufnesc .
— Mi-ai mulțumit de prea multe ori azi !
Pe bune . Tipa asta e super complexată și cu bun simț. Mi-a trimis trei mesaje in care și-a mărturisit sincerele scuze și mulțumiri pentru că am îmbrățișato . Ceea ce este puțin amuzant , și drăguț .
Phoebe era o ciudată , dar îmi plăcea ciudățenia ei .
— Îți mai mulțumesc o dată !
Chicotesc și parchez BMW-ul într-un colț ar restaurantului .
— Biineee , hai să-ți închid gura cu un pui , sau aș putea să fac diabet la cât de drăguțe sunt mulțumirile tale !
Râd când se fâstâcește . O Dumnezeule ce ușor este . Îi cuprind umerii cu brațul și o trag la pieptul meu .
— Bine dulceață, prima regulă a unei relații false : fi relaxată ! .
— Sunt relaxată !
Scutur din cap .
— Greșit scumpo , arăți de parcă ai fi trecut printr-un discurs traumatizant !
Pufnește și îmi lovește umărul . Lovește ca un pui nervos , adorabil și violent .
— Taci , pot să fiu stabilă pe emoțiile mele !
CITEȘTI
THE RULES
RomansaPhoebe Karlsen , o tânără căruia îi place să facă totul la timp și să respecte diferite programuri . Totuși, insecuritățile ei par să doboare acea încredere în sine, și care o determină să depășească unele probleme și să-și îndeplinească visurile...