West
Băgami-aș... cheful de sâmbătă seară a fost bombă ! . Hudson și Michael abea ce și-au recăpătat amintirile de cum au ajuns să doarmă pe podea .
Însă eu , nu m-am făcut mangă , am aștept-o pe Phoebe , și ea nu a mai venit . Nu-i prea plăcut , sincer .
Și nu-mi place ideea că aș fi putut să o rănesc , poate am zis ceva greșit ? .
I-am trimis două mesaje dimineață , și sunt pregătit să-l trimit pe al treilea, dar nu vreau să par disperat .
O la naiba, cui îi pasă !
Eu : Phoebs , ce faci ? N-ai mai venit la petrecere soro ? . Haide...este timpul să le ștergem nasul mucoșilor de la universitate !
Nimic .
Îmi trec mână prin păr și mă holbez la ecran . Nu mai rezist , fata asta fie mă ignoră intenționat fie e supărată . Și băgami-aș nu suport să știu că Phoebe mă ignoră...este super drăguță , sexy , cu simțul umorului și la naiba o plac mult !
O apelez . Apelul se întrerupe imediat . Mârâi și mai încerc de câteva ori , același rezultat . Futui ! .
Pornesc spre facultate sperând să dau de ea acolo .
În zece minute ies din mașină și o caut cu ochii . Nimic . Nu-i în curte . Intru în hol și trec rapid printre studenți , poate că eu nu știu unde se află Phoebe , dar știu cine ar putea ști .
— Rachel !
Mă opresc lângă bruneta care își scoate cărțile din dulap , îmbrăcată în niște pantalonii mulați pe fund și o cămașă albă .
Se răsucește ușor spre mine .
— West ?
— Unde-i Phoebe ?
Clipește .
— Nu-i aici , mă îndoiesc că nu e cu tine . V-ați certat ?
— Nu , rahat , nu . Nu-mi răspunde la telefon , mă gândeam că e cu tine !
Rachel ridică o sprânceană apoi își țuguie buzele rujate .
— Hm , ai dreptate , nu am văzut-o dimineață în curte ...
Își închide dulapul.
— ...Abs i-a dat mesaj că ne vedem lângă copăcei , nu a venit și nici măcar nu i-a răspuns la mesaj ...
Își mijește ochii la mine .
—....ai legătură cu asta ? Ai rănit-o ?
Rahat, nu . Nu aș răni-o pe Phoebe nici dacă mi-ai tăia capul . Oare cum, țineam la ea , și acum , îmi fac griji ca un nebun .
— Tu și Abigail nu locuiți cu ea ?
— Nu , eu și Abigail locuim la trei străzi distanță , de obicei ne întâlneam toate trei, însă ...
Rachel ridică din umeri .
— ...pare că a devenit inactivă total !
Isuse nu .
Clopoțelul ne întrerupe forțat conversația și sunt nevoit să o las pe Rachel, ca să mă întorc în clasă .
Bine, nu-mi pasă, nu o să mă dau bătut până când nu o să văd carei faza cu Phoebe .
Nu eu am rănit-o , știu asta , și mi-aș plăcea să cred că și ea crede asta . Țin la fata aia, bine ? Și ce dacă nici măcar nu am sărutat-o ...tot rămăsesem un cuplu fals , însă acum..cred că am nevoie disperat de iubita mea falsă , pentru că faptul că nu-mi răspunde la mesaje , mă irită groaznic și îmi displace .
CITEȘTI
THE RULES
RomancePhoebe Karlsen , o tânără căruia îi place să facă totul la timp și să respecte diferite programuri . Totuși, insecuritățile ei par să doboare acea încredere în sine, și care o determină să depășească unele probleme și să-și îndeplinească visurile...