Capitolul 20

888 66 4
                                    

West

Barul este plin . O țin pe Phoebe lângă mine și nu o scap din atingeri . Mă felicit pe mine însumi pentru că am luat-o pe Phoebe cu mine .

Și nu regret nimic , arată foarte bine , sânii ei se accentuează prin materialul bluzei și Isuse că nu pot să nu mă gândesc cum ar fi săi simt în palme .

Nu știu dacă poartă silicoane, dar sânii ei sunt mari , și saltă la fiecare mișcare a ei .

Mă strânge de mână când ne afundam în mulțime și câteva capete de băieți se uită la ea . Îi pun mâna pe după umeri și o trag la piept .

— Sunt cu tine !

Murmur eu încet la urechea ei . Să-mi trag una , am făcut cel mai mare căcat . Nu m-am putut abține să nu mă masturbez în seara în care Phoebe m-a sărutat .

Mi-am imaginat-o stând deasupra mea . Mi-am imaginat-o stând lângă mine . Mi-am imaginat-o făcând chestii care dacă le-aș împărtășii cu ea , m-ar crede un profitor .

De aceea încerc să o i-au încet .

Tot o simt încordată , așa că mă aplec și o sărut pe obraz . Phoebe îmi dă voie , și eu profit de fiecare clipă de a o atinge .

— E mai bine ?

Ea își dă capul pe spate și îmi zâmbește .

— Da !

Îi fur un alt sărut . De data asta pe colțul gurii , și o aud cum respiră panicat .

— West !

Cunosc vocea asta . Michael .

Sunt cumva iritat că mă întrerupse din momentul meu intim cu Phoebe .

— Reyes , unde ți-e perechea omule ?

Îl iau eu la mișto pe Michael . El pufnește și soarbe puțin din berea lui .

— N-am așa ceva în seara asta ....

Ochii lui verzi cad pe Phoebe .

— ...dar cred că îmi găsesc eu una ! Care-i treaba Phoebs ?

Îi face cu ochiul . Ea ridică din umeri .

— Nimic nou..um..la tine ?

— Păi , ar merge și mai bine dacă aș avea companie ...

Mă încrunt la el când face un pas spre ea , îl îndepărtez puțin de ea spunând : 

— Scuze amice , dar îți sugerez să dansezi cu Davila în seara asta...ea e ocupată !

Îmi împleticesc degetele cu ale lui Phoebe . Michael își dă ochii peste cap .

— Da...am priceput , nu-ți prea place să ți se calce pe teritoriu !

Și ce-mi mai vine să-i dau una în moacă pentru fraza asta .

— Pe unde se poate bea pe aici ?!

Răcnesc eu peste muzică . Michael face semn în spatele lui .

— Masa barmanului ! Are tot ce vă dorește inimioara !

— Super , mersi !

Îl bat pe umăr și o trag pe Phoebe după mine . Când trec pe lângă el șoptesc :

— Nici să nu te gândești să îi faci avansuri !

Apoi plec .

Eu și Phoebe ne retragem spre un locușor mai liber .

THE RULES Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum