Phoebe
Rahat cu biscuiți ! . Unde mi-a fost capul ? . Să mă prefac că sunt într-o relație cu West Roberts ? . Clar a fost prostia, prostiilor !
Știam eu că nu poate să iasă nimic bun din provocările lui Rachel sau al lui Abigail .
Acum rușinea o să mă urmărească pretutindeni .
— A fost incredibil Phoebs !
Zice Abigail încântată și îmi dă una peste umăr m
— Te-ai descurcat foarte bine, fato ! . West ți-a cuprins umerii , asta înseamnă ceva !
Oare . Nu prea am fost atentă, mă gândeam cum să mă bag sub pământ de rușine când Rachel a pomenit de vergeturi ! .
Nu sunt supărată pe ea, deși ar trebui, așa e Rachel . Îi mai scapă una alta...ca de exemplu , când eram în al doilea an de facultate, lui Abigail îi venise ciclul , ne aflam toate trei în parc și ea la văzut pe Walter .
Tipul îi tot dădea de înțeles că vrea să treacă diseară pe la el . Abigail acceptase, îi era rușine să zică ca e pe ciclu, și ar putea distruge orice șansă pe care o are Walter în pat .
Încă îmi aduc aminte .
— Mi-ar plăcea, când vi după mine ?
— La șapte , e ok ?
A întrebat el .
— Da , este minunat !
După care Walter ia zâmbit murdar și Rachel a comentat :
— Ia , stai...nu erai pe ciclu ?
Și doamne ce rușine ia fost lui Abigail . Walter nu spusese nimic în acea zi , dar se vedea că se simțea jenat .
Deci, da , așa e Rachel a noastră . Vorbește înainte să gândească . Chestie care majoritatea tipilor le adoră .
Dar revenind , la situația de față, aparent prietenele mele nu par să fi observat cât de aiurea a fost scena noastră falsă în rol de iubit, și iubită .
— Mda.. ce pot să zic, West a fost ușor de convins !
Futu-i, tacă-ți gura .
— Mi-am dat seama...
Chicotește Rachel .
— .... părea că îi place foarte mult compania ta !
— Tu de unde ști asta ?
Întreabă Abigail .
— Alooo...s-a așezat lângă ea , i-a cuprins umerii cu brațul ... Phoebs a reușit !
Ce reușisem ? . Să mă fac de căcat în fața lui? Încă mi-e rușine de ce a auzit despre mine , și despre defectele mele .
— Fetelor, gata, lăsați subiectul ăsta , bine ?
Abigail ridică din umeri.
— Te deranjează că vorbim despre noul tău iubit ?
— Sigur că o deranjează , uită-te la ea , pâlpâie de iritație !
Zice Rachel și se uită la mine . De fapt eram deranjantă că tot drumul de la universitate la cămin au tot talancanit despre West și despre mine .
— O , stai , acum că ești cu West ...poate afli ce face Hudson ! . Frumușelul ăla mi-a scăpat printre degete..
Mormăie Rachel .
CITEȘTI
THE RULES
RomansaPhoebe Karlsen , o tânără căruia îi place să facă totul la timp și să respecte diferite programuri . Totuși, insecuritățile ei par să doboare acea încredere în sine, și care o determină să depășească unele probleme și să-și îndeplinească visurile...