Kapitola. 4

284 4 4
                                    

New York
9:30

Když jsme odbočili do levá najednou jsme prudce zastavily ale to netrvalo dlouho protože se objevily agenti Hydry a začali po vás střílet.

Clint: „ do háje jak nás tu objevily"?!
Nat: „ nevím ale musíme co nejdřív odsud vypadnout"
Simona: „ vidíte po pravé straně ten kanál"?
Clint: „ to ať tě ani nenapadne"
Nat: „ tak jo Simono Clinte vy na tři vystoupíte a my hned po vás a půjdeme k tomu kanálu"
Clint: „ ty s tím fakt souhlasíš"?
Nat: „ je to jediná bezpečná cesta"

Vzala sis věci a mezitím to Nat odpočítala a vy jste vystoupily z auta.
Hned jak jste vystoupily tak po vás začali střílet ale opláceli jste jim to, a mezitím z auta vylezli podobnéh Nat a Fury. Hned jste se rozběhly ke kanálu a vlezli do něj sice to nebyla nejčastčí cesta ale bylo to bezpečné.

Clint: „ jak nás sakra našli"
Nat: „ nevím neměli jsme na autě sledovací zařízení"?
Fury: „ ne neměli dokonce jsem to kontroloval i já a nic jsme nenašli"
Ty ses zamyslela a tímp adem zpomalila. Když se Nat otočila viděla že jsi zpomalila tak na tebe zavolala:
Nat: „ Simono co se děje jsi zraněná nebo co se děje "?
Ty sebou jenom škubneš a vidíš že jdou všichni tři k tobě
Fury: „ co se děje slečno"?
Ty si je prohlýdneš a vytáhnež nůž který si zaíchneš do ruky a uděláš 5cm řeznou ránu. Nůž si dáš splátky a z rány vytáhneš malý čip který hodíš na zem a rozšlápneš ho.

Clint se popadá za hlavu a říká: „ ty jsi měla celou dobu v ruce čip a nic jsi neřekla?! Tak to se nedivím že nás potom našli"
Simona: „ já- já omlouvám se a-ale vzpomněla jsem si na to až teď"
Fury: „ příště by to vzpomínání chtělo jiný čas"
Simona: „ omlouvám se"
Nat: „ měly by jsme jít"
Fury: „ máte pravdu Romanoffová"

Ruku sis ovázala kusem látky a pokračovali jste dám, asi po 15 minutách jste došli k dalšímu kanálu.
Simona: „ no a co teď"?
Nat: „ teď už musíme na horu"

První kdo šel byl Clint který se rovnou podíval jestli tam nejsou agenti Hydry ale nebyli tak jste vylezli všichni tři ven. Když ses venku porozhlídla vyděláš že nejste u Avengers Tower:

Simona: „ jsme správně"?
Nat: „ jo jen musíme jít ještě chvíli pěšky"
Simona: „ počkej to mi chceš zříct že před Avengers Tower tak velký barák a není před ním kanál takže se tam nemůžeme dostat kanálem"?!
Nat: „ jo přesně tek"
Simona: „ uvědomujete si že po nás jde Hydra která je nebezpečná a že nás může najít do vteřiny když půj.." v tom tě přerušil Fury: „ ano víme jak je Hydra nebezpečná ale nemáme na výběr takže buď tady budeme stát a Hydra nás najde hned nebo konečně už půjdeme slečno je to jenom na vás"!
Jenom kývneš hlavou a konečně zase jděte k svému cíli. Po 5 minutách jste dorazily k Avengers Tower, když jste vešli dovnitř viděla jsi tam stát nějakou ženu s hnědými dlouhými vlasy a s modrým trikem.

?: „ no konečně jste tady víte jaký strach jsme o vás měli měli jste tu být před půl hodinou"
Fury: „ měli jsme menší potíže"
Nat: „ jo Simono tohle je Wanda. Wando tohle je Simona"
Wanda:„ ráda tě poznávám jsem ráda že jsi tady " podá ti ruku a ty ji opatrně příjmeš
Simona: „ taky mě těší"
Wanda: „ všichni na vás už čekají"
Nat: „ mohla bys jenom Brucoy říct ať si nachystá lékárničku Simona totiž potřebuje ošetřit ruku"
Wanda: „ jo jasně a nebo by jsi mohla použít F.R.I.D.A.I."
Nat: „ F.R.I.D.A.I. mohla bys prosím říct doktorů Bennerovy aby si nachystal lékarničku že potřebujeme jednoho z nás ošetřit prosím"?
F.R.I.D.A.I.: „ samozřejmě slečno Romanoffová"
Nat: „ děkuju"
Ty se jenom koukáš kolem sebe od kud mohla mluvit:

Prodána Hydře [ ff Clint Barton]Kde žijí příběhy. Začni objevovat