Ošetřovna
22:38„ To bude dobrý neboj"
Simona: „ Clinte"?
Clint: „ ahoj"
Simona: „ proboha výš jak jsi nás vystrašil měli jsme o tebe všichni strach"
Clint: „ promiň to jsem nechtěl" zvedne jeden koutek do úsměvu a konečně otevře oči.
Simona: „ to je dobrý neomlouvej se to já bych se spíš měla omlouvat"
Clint: „ nic jsi neudělala není to tvoje vina"
Simona: „ ale jo je a už mě to nebaví fůrt poslouchat protože je to moje vina. Tu kulku jsem měla schytat já a né ty " sklopila jsi hlavu a po tváři se ti kutálely slzy.
Clint: „ koukni na mě" podívala ses na něho a pořád si brečela: „ teď mě dobře poslouchej. To že střelili mě a né tebe má určitě nějaký důvod, tak se přestaň obviňovat za něco za co ani nemůžeš a hlavně jsem rád že tu jsem já a né ty. "
Simona: „ můžeš my říct jak sakra víš co máš vždy říct"?
Clint: „ já to nevím. A kdo byl ten střelec"
Simona: „ jeden z agentu Hydry"
Clint: „ to on ti udělal tohle"? Ukázal ti na obličej.
Simona: „ jo ale už je to dobrý"
Clint: „ udělal ti něco ještě"?
Simona: „ ne to je všechno nic víc a nic míň" v tvojí hlavě: „ asi bych už měla přestat lhát ale když teď nad tým tak přemýšlím tak radši ne"
Clint: „ lžeš my" ty se zarazíš a jen na něho zmateně koukáš: „ co ne ne ne já- já ti nelžu přísahám" věděla si že jsi v prdeli.
Clint: „ Nat si klidně lži jak chceš ale mě prosím nelži" jen se na tebe usměje.
Simona: „ můžeš my sakra říct jak si poznal že lžu"?
Clint: „ za tu dobu co jsi tady tě sleduju hlavně tvoje chování a už v S.H.I.L.D.U. jsi nat lhala ale to teď řešit nebudu. Takže co ti udělal"?
Simona: „ nic my neudělal jen"
Clint: „ jen"?
Začala ses rozhlížet po místnosti.
Clint: „ co se děje"?
Simona: „ chci vědět jestli tu někdo není a jestli tu nejsou odposlechy"
Clint: „ proč by je sem prosím tě dávaly"
Simona: „ protože tohle jsem neřekla nikomu a chci abys to taky nikomu neříkal prosím"
Clint: „ slibuju že to co my tady řekneš zůstane jen mezi námi"
Simona: „ dobře. Když jsem ho dohnala v té uličce" trochu ses zasekla a nechtěla jsi o tom moc mluvit ale Clint se podíval na tebe tázavým pohledem tak jsi pokračovala: „ řekl mi že. Že zabijou všechny na kterých my záleží a potom použil kouřovou clonu a vypařil se".
Clint: „ to je možná to proč vystřelil po mě a né po tobě"
Simona: „ asi jo ale vážně to nikomu neříkej prosím. Nechci jim dělat starosti"
Clint: „ vážně nikomu nic nikdy neřeknu spolehni se na mě" jen kívneš hlavou.
Simona: „ no nic je už pozdě už půjde a nechám tě odpočívat. Jen ti zavolám Bruce aby se na tebe podíval jen chceš ještě něco"?
Clint: „ podáš mi prosím sklenici s vodou"?
Simona: „ jistě". Do sklenice jsi naléla vodu a podala jsi ji Clintovy.
Clint: „ děkuju"
Simona: „ nemáš zač a dobrou"
Clint: „ dobrou i tobě"
Odešla jsi z pokoje a šla za Brucem. Když jsi došla do obýváku všichni tam byly a ještě koukali na film. Přistoupila jsi k Brucovy a pošeptala:Simona: „ Bruci"
Bruce: „ Simona co se děje já myslel že jsi šla spát"?
Hlavou jsi mu naznačila aby šel za tebou.
Bruce: „ tak co se děje"?
Simona: „ Clint probral se"
Bruce: „ konečně jdu se na něho podívat"
Simona: „ jo přesně tohle jsem po tobě chtěla. No nic teď jsi jdu už lehnout"
Bruce: „ běž dobrou noc"
Oba dva jste se rozešli jiným směrem.U tebe
Hned jak jsi vešla do pokoje šla jsi do koupelny. Sundala jsi ze sebe triko a viděla že tá nepatrná modřinka co byla ještě před několika hodinami malá tak teď se velká a hraje všemi barvami. Neřešila jsi to a udělala jsi hygienu a šla jsi spát.U Bruce a Clinta
Když Bruce došel za Clintem tak ještě byl vzhůru.
Clint: „ čau"
Bruce: „ ahoj jak se cítíš"
Clint: „ jako by někdo do mě střelil ale už je to lepší"
Bruce: „ tak to je dobrý výsledky máš taky v pohodě takže se nám uzdravuješ"
Clint: „ díky bohu"
Bruce: „ ne díky Simoně. Kdyby tak rychle nezareagovala tak by jsi tu ani nemusel být".
Clint: „ jo jen mě vadí že se furt obviňuje a přitom za to nemůže"
Bruce: „ no jo no není se čemu divit první tebe postřelil a potom málem i ji zabil"
Clint se na něho nechápavě ale-i naštvaně podívá:
Clint: „ co prosím"?!
Bruce: „ ona ti to neřekla? Schytala kulku nad srdce ale měla tam telefon a ten kulku zastavil"
Clint: „ to my teda neřekla"
Bruce: „ no nic nechám tě spát dobrou" hned jak to dořekl tak rychle zmizel. Clint byl naštvaný na to že si mu o tom neřekla ale rozhodl se že zkusí usnout a že si s tebou promluví zítra.
ČTEŠ
Prodána Hydře [ ff Clint Barton]
FanficByli ti pouhé čtyři roky když ses dostala do organizace zvaná Hydra, a bylo to to nejhorší co jsi zažila. Malá holka co se stala světoznámou vražedkyní, ale v jeden den se vše změní. Máš totiž misi a samozřejmě že ta mise je o tom co ti jde nejlíp a...