Kapitola 11.

201 6 3
                                    

Základna Hydry

Už ani nevím jak dlouho tu jsem. Připoutaná na téhle židli za které mě už hodně dlouho bolí prdel jak když ve škole sedíte osm hodin na jednom místě, ale snažím se to nevnímat. Každý den muka. A to ještě když vás vyslýchá váš příbuzný. Od normálního mlácení přešli i k elektronickým šokům a dávání my hadr na obličej a lít na něj vodu. Přeji si aby to už skončilo aby mě už Avengers našli a nebo aby to sama Hydra omylem ukončila. Ale nic. Vůbec nic jen čekání na záchranu nebo na smrt. Jediné co je na tomhle všem pozitivní je že jsem jim o Avengers nic neřekla.

Sedím a jako vždy čumím do země ale někdo vejde ke mě. Samozřejmě je to Pierce jeho dva bodyguardi a můj "skvělý" otec.
Pierce: „ takže jak pak se máš"? Vážně dělá si ze mě už prdel.
Simona: „ to je ta nejblbější otázka na kterou jste se kdy zeptal Pierce ale dobrý je my fajn" ty jeho gorily přišli ke mě každý z jedné strany.
Pierce: „ tak fajn konec zábavy. Otázka jako každý den. Co víš o Avengers" jen ses uchechtla a podívala ses na něho.
Simona: „ že vás to furt baví Pierce. Ptát se každý den na tu samou otázku člověka o kterém víte že vám nic neřekne" zrudl vztekem a podíval se na mého otce. Ten jenkývl a šel ke mě.
Táta: „ Simono když nám řekneš vše co o nich víš tak tě necháme být a propustíme té" tak pokud si myslí že jsem tak blbá tak se hodně plete. Zkusím hrát s ním tu jeho hru.
Dělala jsi že přemýšlíš a po chvíli jsi se na něho podívala.
Simona: „ myslíš to vážně"? Jen kývl a otočil se na Pierce a ten se jen pousmál a otočil se zpátky ke mě.
Simona: „ dobře" tvůj otec vztal a poodstoupil. Ty ses jenom začala smát až jsi z toho měla slzy v očích.
Simona: „ tak pokud si myslíte že jsem tak blbá tak jste na omylu nikdy vám nic o nich neřeknu protože je to jediná milující rodina kterou mám" hned jak jsi to dořekla tak jsi dostala ránu od elektrického proudu.
Pierce: „ tak proč tě ta tvoje milující rodina nehledá"
Simona: „ oni mě najdou a budete toho litovat všichni"! A další rána ale tentokrát pěstí a do břicha. Takhle to pokračuje dál a dál.

Mezitím v Avengers Tower
Pohled Nat.

Už je to měsíc co se snažíme Simonu najít ale furt nic.

Clinta už ani nepoznávám protože moc nespí, chvíli je naštvaný potom zase je smutný a rázem je zase naštvaný. Už to není ten veselý lukostřelec jak před měsícem.

Tony. Ten je od té doby co jí unesly zalezený v laborce a vůbec z tama nevylezl. A pracuje s tým co mu řekl Bucky kde by mohly být základny.

A já? Já si říkám co by se stalo kdybych tam s ní v té kavárně zůstala aspoň já. Byla by tu teď snámý? Unesly by nás obě? Nebo co by se stalo? Ale to teď už asi nezjistím. Jediné co jsme zatím zjistili je to že ta servírka pracuje pro Hydru takže je do toho stoprocentně zapletená taky.

Já jdu zrovna po svém ranním tréninku a rozhodla jsem se že to vezmu přez obývák kdyby tam náhodou někdo byl. Ale nikdo tu není až na jednu osobu co sedí na gauči na balkóně. Sednu si vedle něj ale on si mě vůbec nevšímá.
Nat: „ už zase nemůžeš spát"?
Clint: „ a divíš se my " skloní hlavu a dívá se do země.
Nat: „ popravdě ani ne. Chápu tě jak moc ti chybí a každý den si říkám kdybych udělala to co jsem měla tak by tu teď byla s náma a bylo by tu zase vesele"
Clint: „ ty za nic nemůžeš"
Nat: „ víš že nedostatek spánku ti může i ublížit že jo"?
Clint: „ jasně že to vím ale"! Vztal z gauče a opřel se o zábradlí a jednou rukou si podepřel hlavu.
Nat: „ ale co"
Clint: „ když vím že není naproti v pokoji a nespí nebo když nesedí v obýváku a nesmějte se s náma těm blbostem co někdy říká Stark. Když vím že je někde kde jí ubližují kde se jí nelíbí a chtěla by z tama za každou cenu tak je to pro mě těžké" po celou tu dobu co to říkal se na mě upřeně díval. Ani na vteřinu neuhnul s pohledem.
Nat: „ však my jí z tama dostaneme" jen kývl hlavou a vtu chvíli tam vletěl Stark jak střela.
Tony: „ mám to. Mám to"! Nechápavě jsme si s Clintem prohodili pohledy a znovu se podívaly na Tonyho.
Tony: „ už vím kde je Simona! Ihned do zasedačky ostatní tam jsou už taky"! Rychle jsme utíkali do zasedačky.

Prodána Hydře [ ff Clint Barton]Kde žijí příběhy. Začni objevovat