Když tu náhle se ozvali dva výstřely. Jedna kulka proletěla oknem a asi se zavrtal někam do nábytku a ta druhá rozbila Wandě šálek s kafem.
Schovali jsme se rychle pod stůl a čekali jsme další výstřely které ale nepřišli.
Nat: „ kdo to sakra byl"?!
Simona: „ můžeš hádat ale máš na to jen jeden pokus" usmála jsi se na ní ironicky. Ten samý pohled ti na spět vrátila.
Wanda: „ Hydra" to bylo to jediné správné slovo.
Simona: „ správně dostáváš 100 bodů"
Nat: „ nechte toho musíme vypadnout"
Simona: „ jo ale předním vchodem to nepůjde"
Wanda: „ co tě napadlo"?
Simona: „ každý podnik má zadní východ" to už jim bylo jasné a rozběhli jsme se k východu. Když jsme běželi kuchyní tak tam byla postřelená servírka.
Simona: „ holky počkejte"! Nat i Wanda se na mě hned otočili.
Wanda: „ Simono na tohle nemáme čas musíme ihned odsud" řekla a já se na ní naštvaně podívala.
Simona: „ nemůžeme jí tu nechat já jí pomůžu a vy čekejte venku"
Nat: „ nemůžeme tě tu nechat co když tě Hydra najde"?!
Simona: „ hned budu venku běžte" obě se otočily a běželi ven.Pohled Nat:
Čekala jsem i s Wandou dlouhých 10 minut ale Simona se stále nevracela a já z toho měla blbý pocit.
Nat: „ mam taký pocit že se něco stalo měli bychom se tam jít podívat" Wanda jen kývla a vešli jsme tam ale. Simona nikde nebyla a ani ta servírka bohužel Wanda našla něco co jsme ani jedna nechtěli najít. Krev. Celý roh byl od krve.
Wanda: „ musíme jít hned za ostatníma a najít ji" jen jsem kývla a rychle jsme se vydali za ostatníma.Pohled Clinte:
Simonu jsem neviděl od toho co jsme si povídali ve střelnici. Šel jsem do jejího pokoje a myslel si že tam bude. Když jsem zaklepal nikdo se neozíval a tak jsem vešel do vnitř ale pokoj byl prázdný. Vydal jsem se teda do obýváku za ostatníma s domněnkou že tam bude. Všichni tam seděli ale ona mezi nimi nebyla. A dokonce ani Nat a ani Wanda.
Clint: „ čaute nevíte kde je Simona"?
Tony: „ proč tě to tak zajímá" hodil na mě šibalský úsměv a já na něho zase vražedný.
Steave: „ šla s holkama do kavárny" když to Steave dořekl tak Wanda a Nat vtrhly do obýváku. Byli udíchané a snažili se něco říct ale nebylo jim nic rozumět.
Sam: „ holky uklodněte se, popadnite dech a potom mluvte". Po asi 2 minutách se holky uklidnili a sedli si za nám a začali mluvit.
Wanda: „ Simona" všichni na ně jen zmateně koukali ale mě to hned došlo když sem neslyšel ten její krásný smích. Byl jsem naštvaný jak na Hydru co jí unesla tak i na holky. Měli na ní dát pozor ona jim věřila a ony ji neochránily.
Bruce: „ co se stalo"? Nat se už nadechovala že něco řekne ale byl jsem rychlejší.
Clint: „ Hydra jí unesla" z toho jakým tónem jsem to řekl bylo poznat že jsem byl naštvaný. Všichni se na mě otočili vyděšeně.
Wanda: „ jak to víš"
Clint: „ bylo my to hned jasné když jsi vzpomněla její jméno a ona tu s vámam nebyla"
Sam: „ co se stalo"? Holky chvíli váhali a to jsem to už nevydržel a musel něco říct.
Clint: „ tak řekněte nám co se sakra stalo"?
Thor: „ Clinte uklidni se" co prosím?! řekl právě to co si myslím!
Clint: „ jak se mám uklidnit když vím že Hydra má zas Simonu a můžou s ní udělat cokoliv"!
Bruce: „ Clinte najdeme ji ale teď holky prosím" Bruce pobídl holky a ony začali mluvit o tom jak byli v kavárně skvěle si povídali a na jednou dva výstřely. Když se snažili utéct tak Simona chtěla pomoct postřelené servírce a tak holky šli ven. Když se nevracela šli to radši zkontrolovat ale našli jenom krev. Hned jak to dořekly byl jsem ještě víc naštvaný. Vždyť ony ji tam nechali.
Clint: „ můžete my říct proč aspoň jedna z vás s ní nezůstala"
Nat: „ chtěla jsem ale ona my řekla že to zvládne že mám jít pryč" emoce se mnou cloumaly byl jsem naštvaný potom chvilku smutný a takhle se to točilo ve mě furt.
Tony: „ dobře začneme ji okamžitě hledat " dořekl a šel k sobě do laborky. A já jediné na co jsem se teď zmohl bylo vztat a jít k sobě do pokoje.Když jsem šel kolem jejich dveří vzpomněl jsem si jak my s ní bylo vždy fajn a teď tady není. Se smutkem v očích jsem odešel k sobě do pokoje. Po asi 10 minutách někdo zaklepal byla to Nat.
NAT: „ ahoj" řekla opatrně.
Clint: „ ahoj" řekl jsem a Nat se posadila ke mě.
Nat: „ hele promiň my to že jsem neochranila Simonu před Hydrou ale ta její paličatost mě donutila jí opustit. Promiň my to"
Clint: „ dobrý ale jsem pořád naštvaný teď už ale ne na vás ale jen na Hydru. Co když z ní udělají dalšího Winter Soldiera. Nebo zase Blood Arrow. Co když jí zabijou"? Nat se na mě jen mousmála.
Nat: „ neboj se najdeme ji a neboj nezabijou ji protože ji potřebují" řekla s úsměvem na tváři.
Clint: „ proč si jsi tak jistá"?
Nat: „ Simona je bojovnice a jen tak se nevzdá" po tomhle se mi trochu udělalo líp ale Nat se na mě nějak divně koukala.
Clint: „ co"?
Nat: „ ale jen si chci potvrdit jestli je to pravda nebo ne"nechápal jsem co právě teď řekla.
Clint: „ jak to myslíš"
Nat: „ myslím si že se ti Simona líbí"
Clint: „ coooo? Jak jsi mohla na něco takového přijít"?
Nat: „ ale prosím tě. Simona je pěkná, chytrá, zábavná a hlavně milá holka a to jaký máš o ní strach a jak o ní pečuješ nasvědčuje tomu že se ti líbí" řekla a já zrudl. Né však vztekem ale bylo my trapně.
Clint: „ to co jsi řekla o Simoně je pravda a-ale ve všem os-ostatním se pleteš" nevěděl jsem jak z toho vycouvat věděl jsem že jsem v pasti.
Nat: „ já myslím že se nepletu. Hodili by jste se k sobě" usmála se s povzdviženým obočím.
Clint: „ ale ne nehodili" řekl jsem trochu smutně.
Nat: „ proč ne"?
Clint: „ prosím tě jí je 28 a mě je 34 let"
Nat: „ takže ti vadí věkový rozdíl"?
Clint: „ jo docela i jo"
Nat: „ hele Clinte tvoje první holka byla taky mladší než ty a byli jste spolu půl roku? Jo půl roku" najednou jí to si docvaklo protože se zasekla.
Nat: „ máš strach že ji stratíš jako svou první holku"? Jen jsem pokývala hlavou a ona se začala smát.
Clint: „ co"?
Nat: „věř mi že ji nestratíž protože tě má si taky ráda a pokud jí z toho dostaneme měl bys jí to říct". Potom jsme si jenom už povídali.Druhý den základna Hydry. Pohled Simony
Začala jsem se probouzet a šíleně mě bolela hlava. Sice jsem byla taková ještě omráčená ale poznala jsem že jsem připoutaná nohama i rukama k židli. Najednou někdo vešel.
„ ale ale ale kdo pak se nám to vrátil" ten hlas. Ten hnusný, slizký hlas. Bála ses kdy ho zase uslyšíš.
Simona: „ běžte do háje Pierci" nebyla jsi už v agónii a plně jsi vnímala.
Pierce: „ copak narostlo ti drápky"?
Simona: „ pokud my chcete vimít mozek a udělat zem mě zas Blood Arrow tak to udělejte hned"
Pierce: „ ne o to my nejde" ten jeho hnusný úsměv nejradši bych ho nakopala do zadku.
Simona: „ tak o co vám jde"?
Pierce: „ chci vědět všechno o Avengers"
Simona: „ určitě máte jejich složky tak proč si to nezjistí te sám"?
Pierce: „ to bych mohl udělat ale ty složky nejsou plné a určitě se vám s něčím svěřili tak mluvte" začal být naštvaný.
Simona: „ nebuďte tak naštvaný nebo vám prdne cévka" uchichtla ses ale hned ti jedna přistála.
Pierce: „ Co. Víš. O. Avengers."?
Simona: „ nic vám nepovím" nechtěla jsi aby jim ublížili.
Pierce: „ fajn jak chceš" kývnul na strážce a jeden z nich si vzal obušek a ten druhý nějakou látku. Ta látka byla už od krvi a mě bylo jasné co mě čeká. Přišli ke mě ten kus hadrů my přiložili na ruku a praštili. Bolelo to ale já dělala jako by nic. Viděla jsem jak se Pierce usmál.
Pierce: „ takže. Co víš o Avengers"
Simona: „ naser si" řekla jsem a přistála mi druhá. Teď mi ale už ukápla i slza.
Pierce: „ víš vždy jsi byla tvrdohlavá ale něco nebo někdo by to mohl zkusit" hned jak to dořekl vešel někdo do vnitř. Podívala jsem se jeho směrem a nemohla jsem tomu ani uvěřit. Táta. Tak ten tady chyběl.
Táta: „ ahoj zlatíčko"
Simona: „ Fury měl pravdu ty jsi dvojí agent. Ty parchante"!! Začala jsi zuřit a házet sebou na židli.
Táta: „ Simono prosím řekni jim co chcou vědět"
Simona: „ nikdy"! To my přistála jedna znovu do obličeje ale hodně velká až mě to dostalo do bezvědomí.Dnes trochu kratší příběh ale doufám že se vám i tak bude líbit
ČTEŠ
Prodána Hydře [ ff Clint Barton]
FanfictionByli ti pouhé čtyři roky když ses dostala do organizace zvaná Hydra, a bylo to to nejhorší co jsi zažila. Malá holka co se stala světoznámou vražedkyní, ale v jeden den se vše změní. Máš totiž misi a samozřejmě že ta mise je o tom co ti jde nejlíp a...