Kapitola 8.

215 4 2
                                    

O měsíc později

Za ten uběhlý měsíc se toho moc nestalo. Hydra nám všem na ten měsíc dala pokoj což se divím. V Avengers Tower proběhlo několik oslav. A já? Já si za ten měsíc skoro na všechno vzpomněla jediné na co jsem si nevzpoměla bylo jméno a tvář mého otce ale čím dál často se my ukazoval ve snech. Začala jsem se víc sbližovat s týmem a taky jsem jim řekla o té složce v tom snu a samozřejmě že se o to začal zajímat Fury. A ano jak my dal Clint ten slib tak jsem ho i dodržela a začala jsem se mu svěřovat a také s ním začala trénovat. No prostě měsíc v poho co říkáte. P.S. pořád spím na zemi.

                     Avengers Tower.
                                 5:55
Když jsem se probrala a koukla se na hodinky nemohla jsem tomu uvěřit. Tohle se mi jestě nestalo zaspala jsem. Ihned jsem vystartovala ze země a běžela rychle do koupelny se obléct a rychle do tělocvičny za Clintem. Když jsem doběhla Clint už tam byl a připravoval se.
Clint: „ jdeš pozdě" uchechtl se
Simona:. „ promiň zaspala jsem"
Clint: „ však v pohodě každý může zaspat. A navíc jsem ti řekl že tu nemusíš být přesně v šest hodin"
Simona: „ dobře" usmála ses
Clint: „ tak jo rozcvič se, zatrénuj si a dáme si souboj"
Simona: „ víš že tě zas porazím"
Clint: „ tentokrát ne" zákeřné se na tebe podíval.

Šla ses rozcvičit a zaboxovat si. Po půl hodině boxování jste si šli dát souboj. Vyhrávala si nad Clintem 4:0 a následující souboj byl váš dnešní poslední.
Clint: „ jak to děláš že mě pořád porážíš"?
Simona: „ protože mě necháváš schválně vyhrát"
Clint: „ nenechávám"
Simona: „ ale jo necháváš a už toho nech a snaž se"
Clint: „ no tak dobře jak chceš"
Začali jste zase spolu bojovat a jako vždy jsi vyhrávala ale až do jednoho okamžiku. Clint udělal taková pohyb že jsi k němu byla zády, jedna jeho ruka ti vedla pod krkem a ta druhá jistila tu první a dlaň měl na tvojí hlavě. Ty ses snažila pochopit co se právě stalo a Clint ti pošeptal do ucha.
Clint: „ tak co kdo vyhrává teď"?
Simona: „ co? jak? co jsi to právě udělal"?
Clint: „ menší překvapení na konec"
Simona: „ tak to je pěkný"
Clint: „ tak co vzdáváš se"?
Simona: „ to by se ti líbilo co"
Clint: „ jok to myslíš"?

Ty ses usmála levým loktem jsi ho bouchla do žeber, hlavou si ho bouchla do té jeho a šlápla jsi mu na nohu. A aby to nebylo málo tak jsi ho vzala za ruku, praštila s ním o zem a přišpendlila jsi ho k zemi. Clint na tebe jen nechápavě koukal a ty ses na něho usmála a říkáš.
Simona: „ tak co kdo vyhrává teď"?
Clint: „ nenávidím tě"
Simona: „ ale kecáš"
Clint se ti dívá do očí jako by chtěl něco říct ale nic neřekl. Zvedla ses z něho a šla jsis pro věci.
Simona: „ takže zítra zase v šest"
Clint: „ zítra bohužel ne ale pozítří můžeme"
Simona: „ dobře. A ozval se ti už Fury ohledně mého otce"?
Clint: „ ne ještě ne a kdyby jo tak budeš první kdo se to dozví"
Simona: „ dobře děkuju. Uvidíme se na snídani ahoj"
Clint: „ ahoj"

Odejdeš do svého pokoje úplně vyčerpaná protože poslední dobou se snažíš trénovat každý den. Už ses osprchovala a dokonce i převlékla a jsi na cestě do jídelny. Když dojdeš do jídelny tak tam už je Wanda, Clint, Thor a Yelena.
Simona: „ dobré ráno"
Všichni čtyři: „ dobré ráno"
Wanda: „ tady máš snídani tak se najez"
Simona: „ děkuju moc"
Thor moc dobře věděl že jsi zas měla s Clintem trénink tak si do tebe trochu rýpl.
Thor: „ tak co Simono jaký byl trénink" začal se trochu smát a ostatní s ním.
Simona: „ haha jste vtipný"
Yelena: „ ale no tak konečně tě Clint porazil" podívala ses na Clinta vražedným pohledem a oj jen nadzvyhl obočí a smál se.
Clint: „ no co je to pravda"
Simona: „ ale doufám že vám řekl že jsem mu to oplatila"
Wanda: „ no tak to nám nějak zaponěl říct"
Clint: „ ty taky musíš vše vykecat že"?
Začali jste se smát a do jídelny věšet Tony.
Tony: „ čemu se tu smějete"?
Yelena: „ ale jen Clint se Simonou měli dneska zase trénink no a dopadlo to tak že zas vyhrála Simona".
Tony: „ typický tomu se nejde ani divit už"
Chvíli jste si povídali a to už tam byli všichni. Byl čas na oběd a ty a Wanda jste šli vařit.
Wanda: „ hele netrénuješ teď poslední dobou nějak moc"?
Simona: „ myslím že ne proč"?
Wanda: „ každý den jsi v tělocvičně buď s Clintem nebo sama. Co se děje"?
Simona: „ nic jen chci být v kondici a navíc Clint to teď taky po tom měsíčním odpočinku potřeboval"
Wanda: „ souhlasím s tebou ale mám spíš strach o tebe. Výš že si můžeš ublížit"
Simona: „ dávám si pozor a jsem v pohodě"
Wanda: „ dobře. Ozval se Fury už ohledně tvého otce"?
Simona: „ ne ještě ne"
Wanda: „ neboj on se ozve"
Jen se na ní usměješ.
Wanda: „ tak jo je to hotové zavoláš všechny prosím"?
Simona: „ jo jasně"
Jdeš do obýváku kde si všichni povídají a směnou se.
Simona: „ nerada ruším vaši zábavu ale je oběd"
Sam: „ hurá" rychle se rozeběhl až málem tebe srazil ale stačila jsi mu uhnout.
Clint: „ dávej pozor"!
Simona: „ to je dobrý"
Jdete všichni do jídelny a začali jste jíst. Po jídle jste seděli ještě u stolu a povídali si.
Tony: „ jo a Simono a Wando vy dvě jste to neslyšely ale dnes si uděláme filmový maraton co vy na to"?
Simona: „ klidně já s tým souhlasím".
Wanda: „ já taky"
Tony: „ no tak super tak zvednout zadky a jdem do našeho kina"
Zvedli jste se a šli jste od kina.
Bucky: „ tak jo co si pustíme jako první"?
Simona: „ já myslela že už to máte vybrané"?
Nat: „ no jak vidíš tek ne"
Sam: „ tak jo Simono na co se chceš dívat"?
Simona: „ no mě je to jedno přizpůsobím se"
Tony: „ tak to je super"

Prodána Hydře [ ff Clint Barton]Kde žijí příběhy. Začni objevovat