Epilog

234 9 0
                                    

O 9 let později
Pohled Clinta

Jsem právě na zahradě se svým synem a učím ho střílet z luku.
Clint: „ vidíš cíl"?
Cooper: „ jo"
Clint: „ jsi si jistý" začal jsem mu zakrývat oči a začali jsme se spolu smát
Cooper: „ tak teď už ne"
Clint: „ dobře. Tak jo můžeš" hned jak jsem to dořekl tak výstřely a přímý střed.
Clint: „ tak to je super hned na poprvé běž pro ten šíp" byl jsem na něho pyšný.
Cooper: „ co když se to dozví máma"
Clint: „ neboj"
„  Clinte Francisi Bartone! Kolikrát jsem ti říkala že nemáš učit našeho devítiletého syna učit lukostřelbu"!
Cooper: „ ajaj"
Clint: „ máma rychle schovej ty šípy za sebe já schoval ten luk"
Schovali jsme to za sebe a otočil jsem se k svojí ženě která právě přicházela.
Clint: „ jé ahoj miláčku"
Simona: „ no kolikrát jsem ti to říkala"
Clint: „ já vím ale bude z něho dobrý lukostřelec tak jako já a ty"
Simona: „ já vím ale nechci aby dopadl jako já před jedenácti lety" sklopila hlavu a jedna nezbedná slza si našla cestu.
Clint: „ neboj nic takového se nestane a neměla bys být venku nebo ty i to malé nastydnete" je se usmála.
Simona: „ Coopre nemusíš schovávat ty šípy vím o nich a běh dovnitř" dala mu pusu na čelo a on začal utíkat dovnitř.
Simona: „ dobře trénujte si lukostřelbu jak chcete ale pokud jednou prostřelí šípem okno do jídelny tak si mě nepřej je ti to jasné" věděl jsem že vtipkuje protože se při tom smála.
Clint: „ slibuju ti to" věnovala mi jeden z těch jejich sladkých úsměvů.
Simona: „ doufám že jsi nezapomněl že dnes dojdou Avengers"
Clint: „ jak bych mohl zapomenout"
Chytl jsem ji za ruku a šli jsme domů.
Simona: „ miluju tě Clinte Bartone" jen jsem se usmál a dal jí pusu do vlasů.
Clint: „ já tebe taky Simono Bartonová"

Tak a to ne konec.
Doufám že se vám příběh líbil. Jak jsem psala tohle je poslední kapitola a bude se začínat na novém příběhu. Na kterém?
To vám neřeknu nechte s překvapit.

Prodána Hydře [ ff Clint Barton]Kde žijí příběhy. Začni objevovat