Kapitola 6.

253 6 6
                                    

                        Central Park
                                14:43

Clint: „ jsi v pohodě"?
Simona: „ jo jsem" podíváš se na sebe a vidíš krev tak se rychle podíváš na Clinta a vidíš že je postřelený: „ proboha Clinte"!
Clint: „ co-co se děje" podívá se na sebe a vidí taky že je postřelený.
Simona: „ počkej nehýbej se pokusím se ti zastavit krvácení"
Klekneš si před něho a vitáhneš nůž. Clint celý vyděšený se na tebe podívá a říká: „ od kdy nosíš u sebe nůž"?
Simona: „ nosím ho pořád sebou"
Uřízneš kus tvojí košile a dáš to na Clintovu ránu. Trochu sebou škubne ale nahodí výraz že ho to nebolí.

Simona: „ musíme se od sud co nejrychleji dostat hlavně ty"
Clint: „ jo to musíme". Něco tě napadne a Clint si toho všimne: „ co tě napadlo"?
Simona: „ uvidíš" posuneš se k okraji stromu a vikoukneš z poza něj
Clint: „ co to sakra děláš zales ihned zpátky" ty se ale furt koukáš a na jednou se ozve výstřel tak se rychle zchováš.
Simona: „ tak to bylo o fous"
Clint: „ jo to bylo co jsi viděla"?
Simona: „ střelec, keř na jedné hodině a střílí z pušky M4"
Clint: „ divím se co jsi za tu chvilku zjistila" síkne bolestí a tebe zas něco napadne bohužel si toho zase všimne: „ co tě zas napadlo"? ty se jenom otočíš na přijíždějící policii otočíš se zpátky a díváš se do stromu: „ jak rychle dokážeš běžet když jsi postřelený"?
Clint: „ dlouho jsem to už nedělal ale dlouho proč? co se ti zas urodilo za nápad ve tvojí hlavě"?
Simona: „ nebude se ti to líbit"
Clint: „ to už se my nelíbí teď ale dobrý"
Simona: „ vidíš tam ty policajty"?
Clint: „ jo proč"?
Simona: „ odpočítán ti to a pobježíš co nejrychleji k nim řekneš jim že chceš odvést do Avengers Tower a né do nemocnice a nebudeš se otáčet za každou cenu je to to jasný"?
Clint: „ počkej a co ty"?
Simona: „ já půjdu po tom střelci"
Clint: „ no tak na to rovnou zapomeň půjdeš rovnou se mnou"
Simona: „ no tak to ani náhodou "
Clint: „ nemůžu se bez tebe vrátit chápeš to? nechci aby se ti něco stalo"!
Simona: „ nic se my nestane to ti slibuju a můžeš se beze mě vrátit já jim to potom vysvětlím" Clint chtěl něco říct ale tvůj výraz mu to nedovolil: „dobře tak se připrav"
Clint: „ buď prosím opatrná"
Simona: „ neboj budu" usměješ se na něj: „ dobře takže 3....2....1....běž"!
Clint se rozběhl a ty si jenom doufala že se nic nestane. Najednou jak běžel se hlavou na tebe otočil: „ Neotáčejí se a běž"! otočil se zpátky a běžel. Doběhl až za policajtama a otočil se tvým směrem ale ty už si tam nebyla. Jen se na to místo díval s pootevřenou pusou jeden z policistů k němu přistoupil a odvezli ho do Avengers Tower.
Mezitím u tebe:

Když se Clint na tebe poprvé otočil tak si na něj jen zakřičela, když se otočil zpátky rozeběhla ses po tom střelci. Bohužel si tě všiml a dál se na útěk a začala jsi ho pronásledovat. Když jsi ho dohnala skočila jsi po něm a začali jste se prát ale dotyčný byl silnější než ty a ty jsi po chvíli ležela na zemi a on se dal zase na útěk. Rychle jsi vztala a běžela jsi za ním vyběhli jste z parku a běželi jste ulici New Yorku byl asi o 2,5 metrů před tebou ale ty jsi ho i tak v jedné uličce dohnala.

Simona: „ pracuješ pro Hydru že jo"
? se jen na tebe otočil neviděla jsi jeho tvář protože měl masku:
Simona: „ něco jsem řekla tak my odpověz"!
?: „ zabijeme všechny na kterých ti záleží a ještě jeden vzkaz má pro tebe"
Simona: „ jaký"!?
? rychlé vytáhne zbraň a vystřelí na tebe a ty padáž k zemi. Dotyčný použije kouřovou clonu a vypaří se. Podíváš se na náprsní kapsu kam tě střelil a dozvídáš se že nekrvacíš a zjišťuješ proč. V náprsní kapse u bundy jsi měla telefon který kulku zastavil a tak se nedostala do tvého těla byla jsi nezkutečně ráda. Zvedla ses a vydala se směr Avengers Tower.
Mezitím v Avengers Tower:
Clint už dávno byl tam a dokonce byl už na operačním sále. Všichni jsou v obýváku a čekají jak na Bruse až dooperuje Clinta tak na tebe až se tam ukážeš. Nat i Wanda se ti snaží dovolat ale nebereš to:

Prodána Hydře [ ff Clint Barton]Kde žijí příběhy. Začni objevovat