12(m)

480 16 7
                                    

Gece 3 de wattpad okuduktan sonra yazdıgım bir bölümdür çokta dikkate almayın

Taehyung

Yoongi'yi ikide bir tekrar görmeye başlamıştım. Kendimden nefret ediyorum hâlâ ona karşı bir şeyler hissetmek beni fazlasıyla yoruyordu. Ne olurdu hislerime karşılık verseydi? Beni yanına alsaydı ve beraber vakit geçirseydik.. Onu hep gülümsetebilirdim ama kendisi pembe bir dünyaya hayır demişti. Ondan hoşlandığımı fark etmişti gerçi ben bunu çok sonra fark ettim ama biliyormuş. Nasıl bir insan olduğumuda biliyordu. Ona mükemmel bir hayat sunabilirdim. Onunla ilgilenirdim hem arkadaş hem sevgilisi olurdum. Yeri geldiğinde beraber uçuşa geçerdik, beraber uyurduk, beraber banyo yapardık... Pek çok hayalim vardı onunla. Fakat o aptal siyah dünyayı tercih etmişti. Karanlık ve yalnızlık onun simgesiydi. Kimseyle takılmazdı kimseye yüz vermezdi neredeyse kimseyle iki kelime konuşmazdı. O hep çok gizemliydi. Kendini asla açmazdı. Kirli işlere bulaşır ve sadist ruhuyla bütün okulun piskopat diye adlandırdığı birisiydi. Nesine vuruldum bilmiyorum ama ondan hoşlanıyordum. Keşke ona sahip olabilseydim. İçtiğim içki kafa mı yapmıştı bilmiyorum ama şuan onun evine doğru sürerken de tek düşündüğüm ona hâlâ nasıl aşık olmuş olmamdı.

Kapıyı sertçe yumruklamaya başladım. Sanki bütün hislerimin acısını çıkarmak istermiş gibi vuruyordum kapıya. Aniden vuruşum yarıda kalmış ve açılan kapı ile Yoongi'nin üstüne düşmüştüm.

Yoongi şok ile bir bana bir de kapıya bakıyordu. Şuan onun üstündeydim ve kalkmak istediğimde söylememezdi. Almam gerken bir intikam vardı. Hafif doğruldum ve yüzüne sert sayılabilecek şekilde yumruk attım. Kanamamıştı iz bile çıkartmamıştım.

'Bu ne cürret Taehyung?'

Deyip beni üstünden itip kendisi üstüme cıkmıştı. Tam yüzüme vuracakken elini tutmuş ve ihtiyaç duyduğumu berlirtir gibi kısık sesle konuşmuştum.

'Öp beni Yoongi. '

Yoongi şok ile bana bakmıştı. Dudakları hafif aralanmış gözleri büyümüş bir şekilde ciddi olup olmadığımı inceliyordu.

'Bu kadar düşünme Yoongi seni sevdiğimi biliyorsun. Bir şans ver bana sana en güzel geceni yaşatayım.'

Çok duygu barındıran ama mantık olarak Arsızca olan konuşmama göz devirmişti.

'Sarhoşsun Taehyung. Pişman olacağın bir şey yapıp kafamın etini yeme.'

Daha fazla konuşmasını istemedim ve ensesinden tutup kendime doğru çekip öpmüştüm. Bir süre dudaklarımı hiç haraket ettirmeden karşılık vermesini beklemiştim fakat karşılık vermemişti. Dolan gözlerimle ona baktım.

'Karşılık ver Yoongi. Duygularımı istemiyorsanda bedenime bir şans ver. Seni pişman etmicem. '

Bu sefer o buluşturmuştu dudaklarımızı. Tanrım sana şükürler olsun. Bende anında karşılık verip dogrulmuştum. Dudaklarımızı ayırmadan ayağı kalkıp benide sürükleyerek bulduğu ilk duvara yapıştırmıştı bedenimi. Bir kolunu duvara koyarken diğer eli de belimi bulmuştu. Bende iki kolumuda boynuna sararak az olan mesafeyi daha da azaltmıştım. Dilini hissetmem ile ağzımı aralamış ve dilini emmiştim. Çıkardığı hırıltılı ses ile dudağımı bir saniye ayırıp nefes almak için zaman istemiştim. Birkaç saniye sonra tekrardan birleştirmek için eğildim ama o dudağımı damarlı parmakları ile ittirip boynumda bir yol çizmişti. Çizginin üstünden dili ile geçti ve ben önünde titremeden edemedim. Boynumu emip hafif ısırıklar bırakıyordu. Kısık kısık inliyordum.

'Taehyung beni gerçekten istediğine emin misin? '

Haraketlerini durdurup sormuştu. Gomleğimin tek tek düğmelerini çözüp. Sırıtarak bakışlarımızı birleştirdim

'Seni istiyorum Yoongi'

Beni bir çırpıda kucağına alıp koltuğa yatırmıştı. Kendi üstünüde çıkarttıktan sonra eli pantalonumun fermuarını bulmuştu yavaş bir şekilde fermuarı çekmiş ve ortaya çıkan şişkinliğimi eline alıp okşamıştı. Tiz bir çığlık bırakmıştım odaya. Kendi pantalonunu da çıkarttıktan sonra ikimizde iç çamaşırı ile kalmıştık. Üstüme eğilip diliyle göğsümden kasıklarıma kadar bir yol çizmişti. Kasıklarıma geldiği zaman titremiştim. Yüzüme sırıtarak bakıp iç çamaşırımın üstünden aletimi okşamıştı. Yine inlememe engel olamadan çığlık attım. Parmaklarını ıslatmam için agzıma vermişti bir süre emip sonra elini itmiştim. Islak olmayan eliyle önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp beni ters çevirip yüz üstü yatmamı sağlamıştı.

Bir eli iç çamaşırımın içine girmiş ve bir parmağını deliğimin içine sokmuştu. Şuanlık pek bir şey hissetmiyordum. İkinci parmağını sokması ile derin bir nefes almıştım. Makas haraketleri yaparak genişlemesini sağlıyordu. Daha sonradan 3 ve 4. parmağını yanında sokması ile oldukça yüksek bir sesle çığlık atmıştım. Diğer eli ile belimi hafif kaldırıp anında elini aletimin üstüne koymuştu. Makas haraketlerine devam ederken bir yandanda aletimi okşuyordu. Ben ise sadece altında zevkten ve birazda acıdan kıvranıyordum. Parmaklarını çekmesi ile aniden yaşadıgım boşluk hissi ile afallamıştım. Deliğim sızlıyordu bildiğin. Birkaç saniye bekledikten sonra benim iç çamaşırımı da çıkartıp aniden kendi aletinin ucunu sokmuştu. Derince bir nefes aldım ve gerisinide sokmasını bekledim. Agır agır alışmamı bekleyerek kontrollü bir şekilde kendini itmişti. Tamamını sokması ile yine büyük bir çığlık atmış ve olduğum yerde titremeye başlamıştım.

'Alıştın mı bebeğim. '

Yoğun çıkan sesi ile onaylayan mırıltılar sunmuştum. İçimde haraket etmesi ile kalçama fazlası ile acı hükmetmişti. Gözlerim dolmuştu.

'Yoongi çok acıyor. '

Yoongi haraketlerini durdurmuş ve bir eli ile saçlarımı okşamıştı.

'Alışacaksın Taehyung sabret güzelim. '

Biraz daha sadece durduktan sonra tekrar bu sefer çok daha yavaş şekilde içimde haraket etmeye başlamıştı. Bu sefer acıyı hâlâ hissetsemde zevkte alıyordum.

'Yoongi hazırım. '

Demem ile haraketlerini hızlandırmış ve hem acı hemde zevk içinde kıvranmama sebep olmuştu. İçimde bir kaç vuruş yapması ile gözlerim acı yerine bu sefer zevkten dolmuştu. Belimden tutup kalçamı hafif kaldırıp daha rahat haraket etmeye başlamıştı. Zevk noktamı bulması ile büyük bir zevkle bağırmıştım.

'Ah evet Yoongi orası. Hızlan lütfen~'

İçimde hızlanmış ve bir kaç vuruşundan sonra boşalmama sebep olmuştu. Kendisi henüz boşalmamıştı. Yoongi'yi üstümden zorla kaldırdım. Merakla bana baktı. O koltuğa otururken bende önünde diz çöküp penisini elime aldım ve başını ağzıma soktum. Kısık bir inleme sunmuştu bana. Birazını daha ağzıma alırken bir lolipopmuş gibi önden arkaya full dilimle ıslatıyordum. Yoongi'nin bir eli saçıma gitmiş ve çekmesi ile birazını daha almış ve emmeye devam etmiştim. Tamamını almam ile kısa bir süre hiçbir şey yapamamıştım. Zaten alkolden dolayı bulanan midem iyice bulanmaya başlamıştı. Zorlandığımı fark etmiş olmalı ki beni saçımdan hafif geriye çekmiş ve ağzımdan cıkarmıştı.

Utanmıştım. Utançtan yüzüne bakacak cesareti kendimde bulamıyordum. Parmaklarım ile oynamaya başlamıştım. Çenemdeki tutuşu ile gözlerim istemese de onunla buluşmuştu.

'Taehyung utanma benden bugün cidden eğlendik. Sorun değil kussan daha kötü olurdu. Şimdi sen beni bekle ben işimi halledeyim'

Deyip gitmişti bende yorgunluğun ve alkolün verdiği etki ile oracıkta sızıp kalmıştım.

İlk defa smut yazıyorum hatalarım elbette var bu yüzden üzgünüm beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Strange Gang {Jikook-Taegi} +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin