Emir'i çok özlemişim. Ben döner dönmez eve kapandık. Koskoca bir buçuk günü boştu. Hasret giderdik. J Çocuklar da bizde kaldı birkaç gün. Tam bir aile gibiydik. Sanki benim de çocuklarımmış gibi hissettim. Hazır yapılmış, büyütülmüş çocuklar. Sorunsuz yani. Uykusuzluk yok, ciyaklama sesi yok, manikürsüz epilasyonsuz günler yok, sekssiz saatler, günler yok. Oh, böyle çocuklara can kurban. Hahaha... Allahtan onlar da beni çok sevdiler. Gerçi başka şansları yoktu. J Veronica da has kadın yani. Onları çok güzel yönlendiriyor. Ay, hepsi çok tatlılar. Ay, yarabbim... Kocasıyla da çok güzel anlaşıyorlar.
Omar, Tunus asıllı bir Fransız. İki kültürden de bir şeyler taşıyor. Çok az konuşuyor. Tanımayan gıcık bile olabilir 'lütfen' konuşuyor zannedip. Yapısı öyle ne yapacaksın? Ama Veronica bıcır bıcır konuşurken tipik bir İtalyan kadını olarak, Omar da can kulağıyla dinliyor. Gerçi ne zamana kadar dayanır diye merak ediyorum bu kadar konuşan bir kadına?! Hahaha... Tunus'a gittiler birlikte.
'Nasıldı, biraz anlatsana?' dediğimiz andan itibaren, nefes almadan anlatmaya başladı. Ben 'Yediğin içtiğin senin olsun, gördüklerini anlat.' dedim ama beni anlamadı doğal olarak ve bir İtalyan olarak yiyeceklerden başladı anlatmaya. J
"Omar, Quel é stato il nome del cibo che mangiamo?
(İlk gün yediğimiz şey neydi?)
"Harisa... Olivo d'oliva, pepe di caienna, pomodoro."
(Harisa... Zeytinyağı, acı biber, salça.)
"Té alla mento é stata anche una buona. Qual é stato il suo nome?"
(Nane çayı da güzeldi. Adı neydi?)
"Keste..."
"Si, si... Qui é..."
(Evet, evet, işte o.)
"Visitato musei..."
(Müzeleri gezdik.)
"???"
"Ha, 1001 gece masalları var ya, onun gibi masal kahramanlarını canlandırmışlar. E stato grande... (Harikaydı.)"
"Süpermiş yahu."
"Omar, chérie, quel é stato il nome del museo?"
(Omar, sevgilim, o müzenin adı neydi?)
"Dar Cherait..."
"Quale citta é stato?"
(Hangi şehirdeydi o?)
"Touzeur..."
"Ay, çok komiksiniz Veronica, ilahi..."
"Sevgilim, Edi ile Büdü gibi değiller mi Allah aşkına? En çok da, Omar'ın cevap verirkenki ciddi yüz ifadesi öldürüyor beni... Hahaha..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZLIĞIN MUHALLEBİ KIVAMI YMK
RomanceYMK'da, kendi ayakları üzerinde duran, dobra, öz güveni tam, doğal, açık sözlü, kadın - erkek ilişkilerine, cinselliğe, hayata gerçekçi ve esprili yaklaşan bir kadınla tanışacaksınız. Anlatım dilini de doğal kullanmaya çalıştım. Sanki yeni tanıştı...