2. BÖLÜM

191 14 1
                                    

okul bittimişti, eve gidip uyudum.Uyandığımda telefonumda bir bildirim gördüm.

lisa & rosé

lalisa_m
selam rose

roses_are_rosie
selam lisa noldu?

lalisa_m
şey ee
buluşabilirmiyiz chae

roses_are_rosie
olur, nerde buluşcaz?
konum at.

lalisa_m
konum*

roses_are_rosie
tamam geliyorum
görüldü

benim giydiğim:

lisanin giydiği:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lisanin giydiği:

lisa beni gördüğünde gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

lisa beni gördüğünde gülümsedi."çok güzel olmuşsun chae" yanaklarım kızardı "t-teşekkür ederim" lisa "utandığında çok tatlı oluyorsun" böyle söyliyince dahada kızardım.Tanrım kalbimi çaldın yetmedimi birde güzel laflar söylüyorsun..

~
Beni yemeklerini en çok beğendiği bir restorana götürdü. Süslemeleri çok güzeldi "burası çok güzel lisaa" lisa "senin kadar olmasada evet" yine kızarmıştım. Yemekleri yedikten sonra tatlılara geçmiştik lisa garsonu çağırdı "bakarmısın?" garson daha gelmeden lisa sordu bana "ne yemek istersin tatlı olarak?" "bilmem, bir profiterol olabilir sen?" çapkın bir gülüş attı "seni-" "NE" lisa"şaka yapıyorum ya" bu sözleri söylemesinin nedeni sarhoş olması chaeyoung sakin ol. Garson geldi ve "buyrun efendim" lisa "iki tane profiterol alabilirmiyiz" garson "tabii " dedi. Artık eve gitmemizin zamanı gelmişti, çünkü lisa çok fazla şarhoş olmuştu. Onu belinden tutarak arabaya bindirdim. Daha sonra aradayı sürüp benim evime geldik çünkü onun evinin adresini bilmiyordum.Eve geldiğimizde ona kıyafetler verdim elini yüzünü yıkaması için banyoya götürdüm yüzünü yıkadıktan sonra arkasını dönüp beni kendine çekti o an ne yapacağımı bilmiyordum birden "neden bu kadar güzelsin dudakların, ellerin, gözlerin, yumuşak tenin beni delirtiyor" dedi ve yavaşca dudaklarıma eğlip dudaklarını dudaklarıma bastırdı benim gözlerim açılırken onunkiler kapalıydı nazikce alt dudağımı emiyordu. Bunu sırf sarhos olduğu için yapıyordu aklı basında değildi. Geri çekilip "lisa naptığını bilmiyorsun lütfen yatağa geç uyu" lisa "ben gayet ne yaptığımı biliyorum chae izin ver dudaklarına doyayım" dedi ve tekrar dudağıma yapıştı. Ama bunu yapamazdım bu geceyi onla geçiremezdim sarhoş birinden faydalanmak çok kötü birşey bunu kendime yakıştırmıyordum tam bunları aklımdan geçirirken dudağımı ısırdı ve ağzına bir inleme biraktım ama bunu simdi istemiyordum. Lisa beni duvarla arasına aldı ve öpmeye devam etti ellerini göğüslerimde hissettiğimde onu geri ittim ve istemeyerek tokat attım "Lisa! ne yaptığını bilmiyorsun git şu yatağa yat ve uyu!!" bağırdığımı duyunca biraz kırıldı gibi oldu ama umrumda değildi. Sarhoş birinden faydalanamazdım. Yatağa yattı ve arkasını dönüp uyudu. Elime telefonumu aldım ve bizim arkadaş grubuna girdim saat 00;34'du bu saatlerde hepsi aktifti ama bazıları yoktu bugün.

Aşk nasıl birşey?  [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin