12. BÖLÜM

78 7 4
                                    

  iyi okumalar dileriz....                           

"Chaeyoung, uyudun mu?" kahvaltımız bittiği ve sahilin önündeki banka oturduğumuzda chaeyoung, omuzuma yattığı zaman sormuştum bu soruyu. Ses vermediğini duyunca, anladım ki uyumuş, ama onu bu halde uyutamazdım üşür ve beli tutlabilirdi. Onu omuzlarından tutup yavaşca doğrulttum sırtına sol kolumu getirdim sıkıca tutup öbür sağ elimide bacaklarının altına koyup onu kucakladım ve ayağı kalktım. Ayağı kalkmayla olan havanlayı chaeyoung anlamış olacak ki " la-lalisa?" diye bir mırıltı çıkarmıştı "uyu güzelim sen, arabaya götürücem seni" beni onaylayan bir kaç mırıltı çıkarıp tekrar gözlerini kapattı. Bebek gibi görünüyordu. Bu tatlılığına gülüp yola devam ettim. Arabaya geldiğimde arka koltuğun kapısını zar zor açabilmiştim koltuğa chaeyoung'u yatırıp kapıyı kapattım. Ve sürücü koltuğuna oturdum çalıştırıp sürmeye başladım radyodan kısık sesle chasa atlantic - friedns açtım yol böylece güzel geçicekti. İçimden şarkıyı söyleye, söyleye yol bitmiş evimize gelmiştik arabanın anahtarını çekip cebime koydum arka koltuğun kapısını açtım ve chaeyoungı yeniden kucakladım ve siteye doğru yürüdüm içeri girip asansörü bekledim gelince içine girip 11. katın düğmesine bastım tabi zar zor. Kapı açıldı ve daireye doğru yürüdüm kapıyı nasıl açacaktım? Malesef chaeyoung'u bırakmak zorundaydım. Kapıya varmıştım.

"sevgilim, sevgiline biraz yardım et lütfen"

yavaşça gözlerini açtı.

"noldu hm?"

Komikti bu hâli gülmüştüm.

"diyorum ki ayağı kalkta kapıyı açabileyim"

bir eliyle gözünü kaşıyordu

"iyi peki hanımefendi"

onu yavaşca indirdim kucağımdan inirdim cebimden anahtarı çıkartıp kapının anahtar şeyine sokmuştum iki kere sağa çevirip açmıştım. Chaeyoung botlarını çıkarıp ilk o girdi, bende çıkartıp eve girip kapıyı kapattım. Chaeyoung hemen odasına bitik adımlarla yürüyordu paltosunu bile çıkarmamıştı.

"bebeğim dur paltonu verde asıyım"

"doğru unuttum"

Elime paltosunu verip hemen odaya gitti. Bende kendi odama gidip üstüme yeni temiz şeyler giydim çünkü dünkü evdeki eşyalarımızı alıcaktım. Giyip odadan çıktım. Chaeyounga haber vermek için odasına girdim "AAA" oda giyiniyordu ve odaya dalmıştım altı çıplak değildi ama üstü komple çıplaktı elindeki sütyenle göğüslerini kapatmaya çalışıyordu

"yavrum benim sakin ol." 

"insan kapıyı tıktıklar lalisa çık birazdan gelirsin."

"ben senin sevgilinim bebeğim bişey olmaz."

"olur güzelim çık iki dk sonra gelirsin utanıyorum."

"iyi çıkıyım ama, dün gece öyle demiyodun."

"lalisa çıldırtma beni."

"aa tamam bişey demedim kızma bebeğim (kahkaha)."

Of chaeyoung beni çok güldürüyor du. İki dk ya yakın bekledim ve seslendim.

"bebeğim? gelebilir miyim?"

"gel güzelim."

içeri girdim.

"he söyle bakalım."

"ben dünkü eve gideceğim."

"neden ki?"

"e eşyalarımız orda onları alıcam."

"hmmm."

"ne?"

"ben jennie ye aldırırım gitme sen."

"ne bebeğim saçmalama iç çamaşlarımız var orada."

"doğru haklısın."

"ee gidiyim mi?"

"git te, ne zaman geliceksin.?"

"yarım saat sürer sürmez."

"iyi tamam güzelim."
"dur öpücük yok mu?"

"bilmem var mı.?"

"olması gerekiyor."
*😏*

"olsun bari"

O yanağını çevirmişti ama dudaklarını istiyordum çenesinden bana döndürüp o güzel yumuşak dudaklarını tutkuyla öpmeye başladım biraz dillerimizi savaştırıp geri çekildim

"seni seviyorum park.."

"bende seni monabal."

Yanağından bir öpücük alıp odadan çıktım ayakkabılarımı giyip evdende çıktım.

Şoyle Bir karar aldım artık hikayeler maksimum 650 kelime olucak duruma göre değişebilir bölümü sevdiyseniz yıldıza basın teşekkürler kendinize iyi bakin bu arada rukene çok aşığım şuan bunu okuyo oda akakak.

Aşk nasıl birşey?  [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin