15.BÖLÜM (M)

110 11 1
                                    

iyi okumalar dileriz efenim....

Burnuma alkol kokusu geldi. İçmişti. Karşılık ta vermemişti bi süre sonra geri çekildim dümdüz suratıyla karşılaştım. Konuştu "uyumaya geldim rahatsız olacaksan gideyim?"
kaşlarımı çattım "niye rahatsız olayım lalisa o yaptıklarım için çok üzgünüm" piskopatca gülümsedi " tamam benimle birlikte olmak istedin bunda kusur göremiyorum ama o azdırıcı neyin nesiydi?" ne diyeceğimi bilemedim kafamı eğdim. Lalisa üfleyip solona doğru yürümüştü arkasından baktım paltosunu koltuğa fırlatıp adeta bayılırcasıma kendini koltuğa bırakmıştı. Aklımda bir soru vardı ve bunun cevabını alicaktim yanına hızla ilerledim ve hemen yanına oturdum "lalisa dikleş birşey sorucam" ofladı "dikleşmeyince soramıyomusun sorunu?" gözlerimi devirdim "hayır soramıyorum kalk" dikleşti ve bana boş boş bakmaya başladı. "ben şeyi merak ediyorum neden o kadar tep-" sözümü durduran şey lalisanın dudaklarıydı ne olduğunu anlamadan geri çekildi "daha fazla konuşma istersen" dedi ve dudaklarımı tekrar kendi dudaklarıyla birleştirdi oturduğu yerden doğrulup kucağıma oturdu o kadar sert öpüyordu ki dudaklarımın kopacağını hissetmiştim daha fazla dayanamayıp geri çekildim "lalisa dur" dudaklarıma baktı çok kızarmış olucak ki tek kaşını kaldırdı sonra omuz silkerek boynumda yolunu sürdürdü. Bana naptigini anliyamamıştım kaskatı kesilmiştim ona dokunamiyordum bile bunu anlamış olucak ki boynumu sert bi şekilde ısırıdı buda ellerimin kalkıp onun belini tutup sıkmak olmuştu ve sert bir inleme....

Lalisa boynumdan ayrılıp üstümdeki cropu çıkarmıştı göğüslerimi gördüğü an gülmüştü hiç oyalanmadan bir gögüsümü eline alıp ağzına sokup emmeye başladı "ahh, lalisa" zevkten dört köşe olmuştum ama hiç birşey yapamıyordum altında kıvrınmaktan başka. parmaklarımı saçlarının arasına atıp biraz okşadım o ise devam ediyordu bi an o kadar sertleşmişti ki ağlıcagimi hissetmiştim "lalisa yavas ol lütfen ahhm" gögüsümü agzindan çıkarttı ve konuştu "yaptınızın cezası hanımefendi hiç kusura bakmayın" ah tanrım bu gece öldürecekti beni. Bir andan gögüsümü emip ellerinle ise de eşofmanımı çıkarmaya çalışıyordu bol olduğu için hemen çıkartabildi ve üstümden kalktı yaticagim yere yastık koydu "yat bakalım şuraya" yapicaklari aklımdan geçiyordu yutkundum ve dediği yere yattım korkuyordum yapicagi şeylerden "lalisa napıcaksan yavaş ol lütfen" dedim ama sadece o gülümsemekle karşılık vermişti. İşine başlamadan önce üstündeki beyaz gömleğin düğmelerini açıyordu bense onu izliyordum komple üstündekileri çıkardı göğüslerini görünce dudağımı yaladım  bunu gördü ve  piskopat gülümsemesini tekrar sundu yanıma uzandı ilk dudaklarımı öpmeye başladı sonra biraz vajinamla oynadı aldığım zevkle sırtındaki uzun çizgiye tırnak izlerimi bıraktım parmakları biraz daha aşağı indi ve üç parmakla içime girdi deli gibi bir inleme bıraktım ortama "cezanı fazlasıyla çekiyorsun dimi park?" bunu dedikten sonra hızlandı ve gözlerimi kapatıp konuştum "ahm eveth" daha da hızlandı en sonunda zevk sularıyla boşaldım bilmem kaç kere boşalttı beni ve en sonunda uykuya daldım.

~
Uyanırken vajinamda ağrıyla uyandım lalisa çoktan uyanmış beni izliyordu "ah siktir" lalisa kaşlarını çattı ve alayla güldü "noldu park (kahkaha)" yüzüne anlamsızca baktım "kaç kere yaptın tanrı aşkına?" kaşlarını kaldırdı "6?, 7?" ağlamaklı sesimle "lalisa sana inamiyorum ya" yataktan kalktı çıplaktı normal olarak dolaptan bi eşofman ve beyaz tişört çıkarıp üzerine geçirdi ve saat olmayan bileğine saati göstererek "saat geldi duş alıp gidicem" şaşırdım "nereye ya" güldü "benim artık bi işim var ya bebeğim" anladım anlamında suratımı haraket ettirdim " haa doğru ya ama sen bişey yemedin öyle gidemessin" yüzünü buruşturdu "dün seni az kalsın öldürecek kadına yemek mi yapicaksin" "evet nesi var bunun?" bilmiyorum anlamında omuzlarını silkti "bilmem, o zaman ben duştan çıkana kadar birşeyler yaparsın." kafamı salladım "tamam" lalisa duş almaya banyoya gitti bende yataktan kalkıp dolaptan eşya alıp giydim ve mutfağa gittim birşeyler hazırlayıp mutfak masasına koydum lalisa yaklaşık 5dk sonra gelmişti tam bir patron gibi görünüyordu simsiyah bir takim elbise giymisti ama malesef yardımcısı olucakti masadakilerden biraz atistirip ayağa kalktı ben de onla birlikte kalktım iki yanağımdan da öpüp "ellerine sağlık" dedi sonra mutfakta klasik bir şekilde elini ağzını yıkandıktan sonra "19:30 gibi gelirim bitanem kendine iyi bak ara beni" güldüm "tamam aşkım" arkasından kapıyı örttüm. Biraz düşünüp evde tek başıma napicaksin dedim kendi kendime ve jennie'ye gitmeye karar verdim normal şeyler giyip evden çıktım.

birden smut gelisti valla bölümü sevdigiseniz yildiza basmayi unutmayin muqweh

CHAELİSAYLA KALIN 🖤

Aşk nasıl birşey?  [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin