Chaeyoung, beş saniyeliğine karşılıksız kalmıştı. Aklımda her ne kadar onu öpmek geçse de çekilmiştim. "Chaeyoung bunu nasıl yaparsın ya?" güldü iki elini boynumun yanına koydu ve dudaklarıma bakarak "sorgulama bence elinde sonunda teslim olucaksın?" sinirle hafifçe chaeyoungu itmiştim "hayır olmuyacağım!" diyip hızla ayağa kalkıp clup'ün kapısına doğru koşmaya başladım arkamdan geldiğini hissediyordum kapıyı ittirip clupten çıktım kapı kapandan chaeyoung tutup "lalisa! dur." arkama bakmadan "ne halin varsa gör park!!" diye bağırdım ve hızlıca arabaya binip son gaz ordan uzaklaştım.
-R-
Ah siktir niye bu kadar kızmıştı. Arkasından baka kalmıştım ona yetişmem lazımdı hemen arabaya binip şoföre hızlı sürmesini söylemiştim. Şoför sürerken bende telefonumun rehberinden lalisa'yı bulup aradım. Ama cevap vermemişti şoföre daha hızlanmasını söylemiştim. Biraz daha gidince lalisanın arabası gözüktü içimden "işte" dedim. Lalisa bizi görmüş olmalı ki bir hamleyle direksiyonu sola kırıp sağa şerite geçti ve hızla gözden kayboldu. Halay kırıklığıyla arabaya vurup hıçkırarak ağlamaya başladım.
Bunu gören şoför "sakin olun efendim o sizi seviyor, sizi bırakıp gitmez" dedi ama ben ona aldırmadan ağlamaya devam ettim ve şoföre eve sürmesini söyledim. Eve gelmiştim ama lalisa evde değildi benimde ağlamaktan göz altlarım şişmişti hayla lalisaya mesajlar atıyordum ama birine bile bakmamıştı içimden hep ağlamak geliyordu ama kendimi zor tutuyordum üstüme klasik birşeyler giyip yüzümü yıkadım hep makyajlarım almıştı. Mutfağa gidip kendime bir bitki çayı hazırlayıp mutfak masasına oturdum aklımda sadece o vardı acaba neredeydi telefonu tekrar elime aldım ama hayla yazmıştı saat şuan 00:35ti geç olmuştu aklımdan çıkmıyordu. beş dakika sonra odama geçtim ve ağlamanın verdiği yorgunlukla uyuya kaldım.00:55...
01:43...
02;34...
03:23...
04;34...
-R-
Uyanmıştım tekrar ne bi mesaj ne bi arama hiç birşey yoktu. yaklaşık iki dakika sonra kapıdan bir ses duydum anahtarla kapı açılıyordu bi an lalisa geldimistir diye düşündüm ve ayağa kalktım o tam kapıyı kapatırken bende odamın önündeydim hiç düşünmedim ve yanına koşup sıkıca kollarımda sardım onu.evet yine yarıda kesiyorum çünkü neden olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk nasıl birşey? [chaelisa]
Diversos[TAMAMLANDI] okula yeni gelen kıza aşık olmak mı mümkün değil