***************************
iş yerime yaklaştığımda, koskoca binanın önünde duran müdürle biraz korka korka gittim yanına.
"efendim gerçekten çok özür dilerim geç kaldığım için" yarım ağız gülümsemesiyle beni izledi bir iki saniye, sonra kolumdan tuttu "sen bi' gel benimle monabal" dedi ve beni odasına doğru sürüklemeye başladı.
"durun, han bey! kolum acıyor." beni umursamadan yoluna devam etti. odasına geldiğimizde de kapıyı açtı ve beni kolumdan çekerek içeri attı kapıyı kapatmadan önce kimse geliyormu diye kontrol etti sonrasında ise kapıyı kapatıp kilidini çevirdi.
omuzlarımdan tutarak sert bir şekilde beni duvara itti. "ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?" bağırdığımda süratında o iğrenç gülümseme hiç değişmeden yanıma yaklaştı.
"ştt, sızlama küçük bebek." işaret parmağı dudağımdan hiç kaldırmadan aşağıya sürükledi parmağını. yaptığı haraketle dudağım damağımdan ayrıldı ve geri giderken ıslak bir ses çıktı. bu onu her ne kadar güldürsede ben hâlâ duygusuzca yüzüne bakıyordum.
içimden her ne kadar ona vurmak geçse de, kendimi zor tuttum. hâlâ acıyla tuttuğum kolumu alıp penisine bastırdı. o anda aldığı zevkle gözleri kapansada, benim beynime kan sıçramıştı. zevk alan suratına daha fazla dayanamayarak elimi çektim ve tüm gücümle hâlâ gözleri kapalı olan surata tokat attım "şerefsiz!" tokadımla sağa savrulan süratı iki yakasından tutup kendime cevirdim.
"eğer o iğrenç, mide bulandırıcı penisine dokundurursan beni, ki artık burda calışmayacagim. seni öldürürüm." dedim ve onu tum gücümlw yere ittim. yere düşerken kafası masaya çarptığı acıyla inledi. acı çektiğini gördüğüm için güldüm
"hahahah, zavallı!" yanına yaklaştım ve son noktayı koydum, yani testislerine bir tekme attım. acıyla bağırdı "ahh, orospu!!" kıvranıp yan yattı. dediği şey daha fazla sinirimi bozduğu için kuyruk sokumuna bir tekme daha yapıştırdım.ve boynumdan çıkardığım yaka kartımı kafasına doğru attım. "al, yaka kartımdaki fotoğrafıma bakarak artık kendini tatmin edersin!" dedim. o hâlâ acıyla yerde kıvranırken odanın kilidini açıp çıktım. resepsiyonda da çıkma işlerimi de halledip şirketten çıktım. bu durumu chaeyounga anlatmak istemiyordum ama işten çıkma sebebim için ne diyecektim.
bunları düşünürken telefonumun mesajlarına bakıyordum chaeyoung beni arkadaş grubuna eklemişti.
mallar (sohbet grubu)
chaeyoung, lalisayi ekledi
jennie
oha yengeyi aldı.yeji
ooo chaegi noluyoruzzz 😉👀chaeyoung
ay susun be
LAN LAN GG ATTIjisoo
sevgilinin gg atması seni bu kadar mı
heycanlandırdı.chaeyoung
yoo sevgilim değil ki 😌jennie
🖕🏻jisoo
🖕🏻yeji
🖕🏻tae
🖕🏻🙂lalisa
şey, selamjisoo
selam lalisa ben jisoojennie
selam lali ben jentae
selam lili ben jeon taehyungjk
selam lalala ben kim jungkooktae
🙂jk
🙂yeji
noluyor bechaeyoung
bunlar iyicene sapıttıtae
alışın olum napam şimdiyuna
bi sessiz olun uyucamyuna çevrimdışı
jennie
lalilalisa
hm?jennie
hiçç.herkes gördü
gec geldi beni vurabilirisniz 🙁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk nasıl birşey? [chaelisa]
Random[TAMAMLANDI] okula yeni gelen kıza aşık olmak mı mümkün değil