19. BÖLÜM (M + FİNAL)

110 8 6
                                    

-chae, bak gerçekten yapma ben ona gerekeni verdim başın boşuna belaya girmesin.

-o it sevgilime nasıl dokunabilir hâlâ anlam veremedim neyine güvenerek yani hah cildiricam.

-sevgilim biraz rahatlasan mı? geçti gitti uzatmaya gerek yok değil mi.

kollarımı omuzlarına attım ve aradaki mesafeyi kısaltım. ve dudaklarına yaklaştım öpecekken kendini çekti.

-suan sırası değil lali.

-hayır hayatım tam zamanı.

dudaklarına tekrar yaklaştım ve birleştirdim birbirimizi.

dudakları çok yumuşaktı.

ama sert öpücükleri vardı. ama seviyordum bunu.

onu hemen arkasında duran koltuğa ittirdim. o oturduğunda bende kucağında yerimi aldım.

daha da sertleştik.

nefessiz kaldığım da ondan ayrıldım. pantolonun üstünden kalçalarımı sıkıyordu ve okşuyordu.

elleri biraz yukarı doğru çıktı gözümün içine bakarak  tişörtümün içinden sütyenimin kancasını çıkardı. içimden çıkarıp kenara attı. tişörtün ucunu havaya kaldırdı ve goguslerimi açtı. gözlerime bakan gözler artık göğüslerimde yerini bulmuştu.

ani haraket yaparak ağzına alıdı göğüsümü.

-ahhm...

siyah gömleğinin altından belinin ücra köşelerini parmak ucumla okşuyordum. buda onun huylanmasına neden oluyordu.

bir süreliğine benden ayrılıp;
-gündüz sexlerini sevmem ama bana delice zevk veriyorsun lalisamh..

belimden tutarak sertçe koltuğa yatırdı beni. ilk olarak tişörtümü çıkardı.

-çok güzelsin biliyorsun değil mi?

sadece gülmekle yetindim. elleri pantolonuma kaydı bir çırpıda düğmesini açıp çıkardı. iç çamaşırımıda çıkarttıktan sonra dudaklarını kızlığımın önüne getirdi.

-hazirsin değil mi?

kafamı salladım:
-konu sen olunca her zaman hazırım.

dilini klitorisimde hissettiğim o an baskın bir şekilde gelen sarhoşluk anında beni etkisi altına almıştı bile.

elini aşağıdan göğüsüme getirdi ve yoğurdu.

kafamı geriye attım ve zevkin tadını çıkardım.

o kadın iki saatte bana dünyaları bir kez daha vermişti.

~
2 yıl sonra

-Sayın lalisa monabal, park chaeyoung'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz.

-EVEETT!

-bana düşen iradeyle bende sizi evli bir çift yapıyorum, artık evlisiniz. birbirinizi opebilirsiniz.

lalisa, chaeyounga tam öpmek için yaklaşacak ti ki bir silah sesi patladı ve kursunda chaeyounga geldi.

-CHAEYOUNG!

******************************

MERAK ETMEYİN K?

AŞK NASIL BİR ŞEY 2 GELİCEK YARIDA KESİLMEDİ YANİ.

🏁
OY ATSANA BEBEM🙂



Aşk nasıl birşey?  [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin