uyandığımda chaeyoung yoktu yanımda. banyodan su sesleri geliyordu galiba duş alıyordu emin olmak için banyonun kapısını tıkladım "chaeyoung?""oh günaydın sevgilim"
"duş mu alıyorsun?"
"evet gelmek istermisin (kahkaha)"
"hem sakinlesmis olursun"bu fırsatı kaçırmayacagimi sizde oda çok iyi biliyor.
"bende bunu sormanı bekliyordum"
"hadi gell"
kapıyı açmadan üstündekileri çıkartıp içeri girdim. küvette duş alıyordur diye düşünüyordum ama duşakabindeydi. beni gördüğünde baştan aşağı süzdü gözlerinle kapıyı arkamdan kapatıp hemen yanına gittim chaeyoung hızlı davrandı ellerimi birleştirip yukarı kaldırdı ve yüz üstü beni duvara yapıştırdı ve arkasından oda bana yapıştı ıslak vücuduyla kulağıma fısıldadı "sırtını kötü cizmişım şimdi iyileştireceğim" fısıldaması inlememe neden olurken iki parmağını ensemden kuyruk sokumuma kadar sırtımdaki uzun çizgiye sürmüştu aldığım zevkle kafam geriye doğru kaydı. diliylede aynısını yapınca inlemem yayıldı ortama.
"hoşuna gidiyormu?" lafını bitirdikten sonra ayakları ayırmam için sağ bacağımı ittirmişti açınca içime iki parmağıyla girmisti "ahhm, çok" hoşuna gitmiş olucak ki içimdeki parmaklarını hızlandırdı bir yandan da boynumda kendine ait izlerini bırakıyordu "siktir, h-hızlan" üçüncü parmağınıda içime sokunca acıyla inleyecektim ama chaeyoung gögüsümdeki elini kaldırıp işaret parmağını ve orta parmağını ağzıma soktu "şştt yalnız değiliz ve ayrıca banyodayız yankı yapar sessiz ol" onu dinleyip kendimi tutmaya başladım. dudaklarımı sıka sıka kan tadı geliyordu. zevki tırnaklarımın ucuna kadar hissediyordum. chaeyoung parmaklarını içimden çekmeden ben kendine döndürdü ve baştan beri öpmediği dudakları öpmeye başladı. kalın dudaklarını her ne kadar öpmekte zorlansamda az olsun karşılık verebiliyordum. dördüncü parmağınıda içime gönderdiğin da kendimi daha fazla tutamayıp inledim "ç- çek o parmağını ahh" daha da hızlanmaya başlamıştı "hahah neden dayanamıyor musun?".
"hayır, dayanamıyorum çek parmağını."
"ben ne kadar yalvarsamda sen beş parmağınla devam ettin ben dayandıysam sende dayanırsın."
"siktir!, dayanamıyorum çek şunu."
"sende çok darsın ya"
sonunda iki parmağını çektiğinde bir "oh" çekmiştim iki parmağıyla işine devam eden chaeyoung gögüsümdede işini sürdürüyordu dahada hızlandığın da geleceğimi anladım."geleceğim" chaeyoung gögüsümden ayrılıp parmaklarını çekmeden eğildi ve dudaklarıyla kadınlığımı buluşturduğu anda boşaldım ve ağzına geldim son kez vakumladığı kadınlığımı bırakıp ayağa kalktı tutkuyla dudaklarımı öpmeye başladı. dillerimizi savastirip geri çekildi.
"güzeldi" nefes nefese kaldığım için sadece onu kafamla onaylıyabildim "hadi çıkalım" elimden tuttu ve bana yardım etti "ya geç kaldıysam" aldığı havluyu bana fırlatmıştı. hemen telefonumu alıp saate baktım gördüğüm saatle gözlerim kocaman açılmıştı "inanamıyorum yarım saat geç kalmışım ve patron üç kez aramış."
"buna ben bir şey yapamam sen istedin."
"şu adamı tekrar arıyım ben"
✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆
"alo efendim gerçekten çok üzgünüm."
"nerdesin lalisa sen"
"önemli bir işim vardı efendim affedin bir daha olmuyacak"
chaeyoung fısıltı tarzında "hmhm ne önemli iş" ciddi bir bakışla ona baktım oda ağzını fermuarla kapatır gibi yaptı.
"peki lalisa bir daha olmasın on dakikaya burda ol"
"tamam efendim"
✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆✆
"iyi kızmadı oh"
chaeyoung onüme geçip dolaba doğru ilerlememin önüne geçmisti.
"bana da efendim demeni istiyorum."
"chaeyoung çık şurdan şimdi sıradı değil."
sert olmuycak şekilde onu itip dolaptan birseyelr alip giymiştim sade bir makyaj yapıp odadan çıkmıştım evden tam çıkacaktım ki chaeyoung beni durdurmuştu "birşey yemedin al bunu de bebeğim" diyip reçelli ekmeği uzattı elime yiyip evden çıktım arama binip gittim iş yerime.
hayırlı ramazanlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk nasıl birşey? [chaelisa]
Random[TAMAMLANDI] okula yeni gelen kıza aşık olmak mı mümkün değil