11. BÖLÜM

99 9 2
                                    

ROSİE'DEN 🦋

İYİ OKUMALAR DİLERİZ EFENİİMM...

Seslendim ona, "lalisa tadın çok güzel." Ses gelmeyince lalisa'ya baktım. Ama o gözlerini yummuş yatıyordu. Tekrar seslendim "sevgilim?" gözlerini açtı ve "ne noldu?" yataktan doğruldum. Sordum "iyi misin?" güldü "değilim etkin çok güzel" deyip o da yataktan doğruldu. Utangaç bir gülümseme sundum ona sonra lalisa konuştu "sevgilim uyuyalım yeterince yorulduk" dudağımı büzdüm "banyo?" kafasını geriye attı "kalkınca yapalım bebeğim" diyip benim omzumdan ittirip yatırdı yanağımı öpüp geri çekildi. Beş on dk sonra uykuya daldım.

⌚⌚⌚⌚⌚

~
Güneşin ışığı uyanmama neden oluyordu yavaşça gözlerimi açtım. Lalisa hâlâ uyuyordu aklıma ona kahvaltı yapmak geldi ama evi bilmiyordum onun için içimden dışarda yeriz gibi bir düşünce geçti mantıklıydı içimdeki sesi dinledim. Kalkıp dolaba yöneldim bu ev lalisanın olduğu için dolabın içindeki kıyafetler ona ait diye düşündüm elime aldım kıyafeti süzerken bir ses duydum "evet onları senin için koydum sevgilim giyebilirsin temiz." lalisa konuşmuştu bende onu onayladım. Açık kahverengi bol kumaş bir pantolon, yumuşak beyaz bir kazak, koyu kahverengi uzun bir palto vardı. Hemen onları giydim lalisa banyoya gitmişti. İki dakika sonra çıktı. Seslendim ona "sevgilim kahvaltıyı evde değilde dışarda yapsak olur mu?" telefondan yüzünü kaldırıp, "olur güzelim." elindeki telefonu yatağa fırlatıp yanıma geldi. İnce belimi o güzel ince ve uzun parmaklarının arasına aldı ve kendine çekti ellerimi omzuna attım. Ve konuştu "sevgilin dün gece için onu çok mutlu ettiğin teşekkür etmek istedi" utangaç gülümsemeyle kafamı öne eğdim ama sonra geçti ve lalisanın boynuna sokuldum güzel kokusunu içime çektim sonra konuştum"mhh lalisa beni baştan çıkarıyorsun." boyununu kalın dudaklarımın arasına alıp emdim "ahh chaeyounggh.." o sırada oda kazağı açıp belimi okşuyordu sonra acıktımı hissettim dudaklarımı lalisanın boynundan çekip"bebeğim acıktım."doğru kahvaltı yapmadık. E ben hazırlanım çıkalım." onu kafamla oynamadım. Lalisa hazırlanana kadar gruba girdim.

                                    Mallar grubu

jennie:
taehyung bak seni döverim

lan noluyooo

tete:
aa chaeyoung hosgeldin

jisoo:
hiç chae taeyle jennie birbirine girdi


akkakak neden

jisoo:
taeyi biliyosun jennie ye hep bulasiyo
bu seferde jennienin benimle olan iliskime kötü
diyip kendisiyle jungkookun iliskisine güzel diyo
jenniede buna sinirlendi

aa jennie boşver takmasana

jennie:
ama napabilirim chaeng kızdırıyor

e takma mal mal konuşuyor iste

jennie:
doğru diyorsun takmicam

iyi aferin

jisoo:
ee chae dün gece nasıldı?

jisoo kızdırma beni bak

jennie:
ay biliyo herkes soylemesende olur xd

iyi biliyosaniz hic zahmete girmim ben

yuna:
evet bebegim biliyoruz ajutwqo

iyi iyi

e gidiyorum ben

jisoo:
nereye lan yine mi sevisceksiniz

lan ne alaka kahvaltı yapicaz dışarda

jisoo:
haa anladım tamam

jennie:
iyi öpüşmeceler chaeng xxd

saol bitanem akakkaka

jennie gördü, jisoo gördü,yuna gördü, tete gördü.

~
Lalisa "hazırlandım sevgilim." onu baştan sona kadar süzdüm çok güzel olmuştu siyah bir bol bir pantolon, siyah kazak siyah bir uzun paltosu vardı ve bir taneden beresi hemen oturduğum yataktan kalktım " hadi gidelim güzelim." botlarımızı giyip çıktık evden lalisa sürücü koltuğuna ben ise hemen yanına oturdum. Arabayı çalıştırdı bir elinle bir elimi tuttu. "hangi kafeye gidelim bebeğim?" "sahilin oradakine güzelim" güldü ordaki anılar geldi aklına galiba. Yolda birden soru sordu " bi gün sana haber vermeden hayatından gitsem nasıl hissedersin?" şaşırdım"o nerden çıktı ya." dudağını büzdü "bilmem sordum işte" gözlerimi kapattım ve kafamı sağa sola doğru salladım "düşüncesi bile kötü lalisa" güldü "bende seni bırakmam zaten" o an bana aşırı tatlı gelmişti kendini tutamayıp yanağından öptüm o ise minik bir gülümseme ile karşılık verdi. Nihayet varmıştık hemen bir masaya oturup garsona iki kişilik kahvaltı getirmesini söyledi lalisa neredeyse 20 dk sonra hepsi geldi yemeğin ortasında lalisa bişey söylemek istedi " bisey soylicem." yutkundum "söyle bebeğim." ağzındakini bitirip konuştu" ben bir iş buldum ve artık orda çalışmaya başlayacağım." kaşlarımı çattım "nasıl bi iş" " bir sirketteki patron yardımcı arıyormuş öyle" kafamı salladım" anladım ne zaman basliycaksin"  ağzına bir lokma aldı "yarın bi tenem hem okulda bitti her gün saat 10 da cikicam" güldüm "sen mutluysan bana bişey demek düşmez bebeğim" güldü "seni çok seviyorum bebeğim" masadan elini tuttm "bende seni güzelim."

SELAM ARKADAŞLAR COK BEKLETTİM SİZİ BİLİYORUM KUSURA BAKMAYIN DEPREMDEN ETKİLENENLERE COK RAHMET DİLİYORUM SİZİ SEVİYORUM BEĞENDİYSEN YİZDİZA BASKAYİ UNUTMAYİN BİBİ.

Aşk nasıl birşey?  [chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin